آیا نارسایی حاد کلیه

چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

آیا نارسایی حاد کلیه

آیا نارسایی حاد کلیه
نارسایی حاد کلیوی FailureRenal از دست دادن جزئی یا کل عملکرد کلیوی است که به نارسایی مزمن کلیه و نارسایی حاد کلیه تقسیم شده است . پس چه دقیقا دومی است و چگونه به مقابله با آن ؟

نارسایی حاد کلیه، به عنوان یک ماده در واقع ، تقریبا به کلی از دست دادن دفعی کلیه در دوره نسبتا کوتاه از ویژگی های زمان به علل مختلف بیمار ، که به عنوان الیگوری رفتار با حجم ادرار کمتر از 400ml / D یا آنوری تحت 50ml / د که بیماران از عدم تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز از اورمی رنج می برند. شایان ذکر است که بیماران ممکن است به نارسایی مزمن کلیوی و حتی مرگ بدون درمان کارآمد و کافی است.

شرایط خاص نارسایی حاد کلیه به شرح زیر است .

ازوتمی توبولار :

این وضعیت بیمار به طور عمده به پرفیوژن کافی کلیه ویژگی ها و GFR ، کاهش یافته است که با کمبود حجم خون یا نارسایی قلبی ایجاد می شود .

ارسال ازوتمی کلیه :

پست کلیه ازوتمی وجود دارد که الیگوری و افزایش BUN ظاهر می شود، است که منجر به انسداد ادراری حاد ناشی از حساب دیفرانسیل و انتگرال ، هیپرپلازی پروستات یا تومور داده شده است .

کلیه نارسایی حاد کلیه :

پارانشیم کلیه آسیب علت اصلی نارسایی کلیوی حاد کلیه ، نشان می دهد که آسیب شدید گلومرولی حاد ، نکروز حاد توبولار ، آسیب مزمن کلیه و آسیب حاد renovascular در حالی است که نکروز حاد توبولار است که معمولا بیشتر تحت تاثیر انگیزه خاصی با وخامت شدید کلیه دوجانبه دیده می شود است.

مطالب بالا به طور عمده به معرفی آنچه شکست دقیقا حاد کلیه است . به عنوان یک ماده در واقع ، بیماران تحت چنین شرایطی امیدوار کننده به اساسا با درمان کارآمد و کافی معکوس است . درمان آلودگی خون درمان مناسب طبیعی، که نقش مهمی در تصفیه خون، مکمل عناصر و بازسازی تابع ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه تا حد امکان به طوری که برای اصلاح نارسایی حاد کلیه است. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه , نارسایی حاد کلیه , کلیه مبانی شکست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.