مراحل بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند

چهار شنبه 22 آبان 1392
ن : lafee

مراحل بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند

مراحل بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند
 مرحله ، بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری کلیه پلی کیستیک کیست های ژنتیکی اندازه های مختلف بر روی کلیه دوجانبه ، که ستم نفرون با وزیکول به تدریج افزایش یافته و باعث آسیب کلیوی است . سپس مراحل بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند ؟

اگرچه ابتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به نظر می رسد به تسلیم به اراده آسمان ، که ، با این حال ، چیزی با الگوی منظم است که ما می توانیم مسئولیت رسیدگی است. پیگیری محتوای عوامل خاص از مراحل است برای شما برای دریافت یک ایده کلی است .

دوره ظهور :

به عنوان یک وراثت بیماری مزمن کلیه ، بیماری کلیه پلی کیستیک رفتار به عنوان کیست ذاتی بیماران در اکثر موارد ، که بیش از حد کم رنگ به خود را قبل از 20 تشخیص داده شود . بنابراین برای دریافت تشخیص زود هنگام به منظور مشاهده وضعیت کیست های کلیوی و درمان به موقع و موثر آن را برای بیماران با سابقه خانوادگی چنین لازم است .

دوره رشد :

دوره رشد مرحله پزشکی که به معنی سرعت کیست فزاینده ای از بیماران خود را در 30 تا 40 ، که نیاز به مشاهده مسلح است. درمان های غربی در کاهش ویژگی های بالینی در طول این زمان مانند کاهش فشار خون ، که ، با این حال ، در نیمه راه و ناقص دارو هدف . در حالی که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی قادر است به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است ، بنابراین کم کردن سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک اساسا .

دوره تورم :

مرحله برای بیماران مبتلا به کیست فزاینده ای تحت 4cm بدون پارگی در آنها 40 به عنوان دوره تورم، نشان می دهد که به عنوان نشانه ها و عوارض مختلف نسبت به توسعه کیست مانند درد پشت ، پروتئینوری و هماچوری و فشار خون بالا شناخته شده است.

دوره زخم :

افزایش کیست های بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است پارگی به دلیل عوامل خارجی متعدد، که می پرسد برای بستری شدن فوری از کنترل مثبت از عفونت و همچنین پیشگیری از زوال سپتی سمی حاد و عملکرد کلیوی ، تا که به اصلاح وضعیت فعلی است .

دوره اورمی :

محافظت از ساختارها و عملکردهای کلیه های آسیب دیده نکته کلیدی در این دوره است که در حالی که دیالیز در صورت لزوم مورد نیاز است .

عوامل دقیق از مراحل برای بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند؟ مطالب فوق بیش از حد خشن را برای شما برای دریافت کل اطلاعات است . لطفا پیشنهادات بیشتر شخصی دکتر زنده ما مشورت کنید یا به ماایمیل ارسال .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک مبانی , مراحل بیماری کلیه پلی کیستیک , بیماری کلیه پلی کیستیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.