چگونه به تشخیص بیماری کلیه پلی کیستیک

سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

چگونه به تشخیص بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه به تشخیص بیماری کلیه پلی کیستیک
تشخیص ، پلی کیستیک کلیه DiseasePolycystic این بیماری کلیه CKD ژنتیکی با کیستهای از اندازه های مختلف بر روی کلیه دوجانبه، که به تدریج ستم نفرون با کیست افزایش ، در نتیجه باعث آسیب کلیوی است . پس چگونه به تشخیص به موقع و به طور موثر ؟

بیماری کلیه پلی کیستیک ، در واقع ، به میبرد و ARPKD تقسیم شده است. سابق است که معمولا دیده می شود بیماری کلیه شناخته شده به عنوان بزرگسال PKD در حالی که دومی عمدتا در دوره نوزاد به نظر می رسد .

پس چگونه به تشخیص بیماری کلیه پلی کیستیک در اسرع وقت عوامل به شرح زیر می باشد .

تاریخ 1.Family

ویژگی های 2.Clinical :

عملکرد دستگاه ادراری :

ویژگی های بالینی به بیماران عمدتا در آنها 40 ، که شامل درد قسمت تحتانی پشت و یا درد ناحیه بالای شکم ، درد مبهم یا کولیک کلیوی ، عفونت ادراری فوقانی ، همراه سنگ کلیه ، سردرد ، تهوع و استفراغ و همچنین از دست دادن وزن ، و غیره به نظر می رسد

عملکرد سیستم قلبی و عروقی :

فشار خون بالا علائم اولیه در برخی موارد، که ممکن است با هیپرتروفی بطن چپ، پرولاپس دریچه میترال ، نارسایی آئورت یا آنوریسم داخل جمجمه همراه است.

عملکرد دستگاه گوارش :

30 ٪ ~ 40 ٪ از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک با کیست کبدی علاوه بر این، 10 درصد از آنها به کیست پانکراس در حالی که حدود 5٪ کیست طحال .

بررسی 3.Physical :

گره از کلیه یک طرفه یا دو طرفه را می توان از طریق معاینه فیزیکی است که 50٪ از بیماران رفتار به عنوان افزایش کمر در حالی که با فشار دادن درد وجود داشته باشد تا کسانی که عفونت تشخیص داده می شود.

بررسی 4.Auxiliary :

تست ادرار معمول :

هیچ ویژگی های بالینی واضح در دوره اولیه ، که بدتر و توسعه هماچوری میکروسکوپی در دوره متوسط ​​و پیشرفته که بخشی از بیماران پروتئینوری ، سنگ کلیه نشان می دهد وجود دارد.

سرم کراتینین :

آن را به تدریج با کاهش جبران کلیوی را افزایش می دهد.

KUB :

افزایش آنژیوگرافی کلیوی با شکل غیر عادی نشان داد شده است.

محتوای بالا به طور عمده مذاکرات در مورد چگونگی تشخیص بیماری کلیه پلی کیستیک . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد داروها و درمان های کمکی از چنین CKD ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری پلی کیستیک کلیه , کلیه پلی کیستیک بیماری, تشخیص چگونه به تشخیص بیماری کلیه پلی کیستیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.