آیا رژیم غذایی مناسب برای گلومرولونفریت

سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

آیا رژیم غذایی مناسب برای گلومرولونفریت

آیا رژیم غذایی مناسب برای گلومرولونفریت
رژیم غذایی، GlomerulonephritisGlomerulonephritis اصلی است در آنجا با علل بیماری های متعدد، که منجر به آسیب کلیوی از درجات مختلف با مقاوم به درمان و طولانی البته بیمار CKD به جز از دارو ، رژیم غذایی مناسب است ؟

گلومرولونفریت ، به طور خاص ، به طور معمول دیده می شود بیماری کلیه آلرژیک از گلومرول کلیه ها دو جانبه ، که به بیماری کلیوی مزمن و بیماری های حاد کلیه که اکثر موارد بیماری به عنوان است عفونت prodromic 2 ~ 3 هفته قبل رفتار می کنند تقسیم در حالی که بهداشت و درمان معالجه روزانه نقش حیاتی ، است که قادر به کمک به درمان پزشکی و همچنین کاهش ویژگی های بالینی عوامل خاص رژیم غذایی برای گلومرولونفریت به شرح زیر است .

ساختار 1.The رژیم غذایی باید تحت کنترل دقیق ، که به خوبی شامل نظم تغذیه به خصوص مصرف پروتئین که بستگی به شرایط بیمار از افراد رژیم غذایی کالری بالا می پرسد برای کربوهیدرات و چربی فراوان در حالی که بیماران مبتلا به گلومرولونفریت با فشار خون بالا باید مواد غذایی نور با خوردن مصرف کم نمک، چربی و روغن .

2.It به ترک سیگار کشیدن و نوشیدن حد که ممکن است اسیدی شدن بدن انسان می شود ، بنابراین اجتناب از بدتر شدن گلومرولونفریت مهم است .

زندگی 3.Regular است به بیماران ضروری است ، در حالی که آن را unadvisable بیدار ماندن تا دیروقت بر روی اینترنت، کارائوکی و فال ماهجونگ است .

4.Besides ، بیماران همچنین باید وضعیت خوب روانی است که قادر به کم کردن سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر حفظ کند.

مطالب بالا به طور عمده به معرفی رژیم غذایی گلومرولونفریت است . به عنوان یک ماده در واقع ، این درمان کمکی با هدف از بین بردن پدیده سطحی تنها است، که قادر به درمان کاملا از علل ریشه ای بیماری مزمن کلیه درمان های طبیعی ، درمان های طبیعی مطلوب ، اعمال شده است که برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه اساسا ، در نتیجه حفظ و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به طوری که برای اصلاح گلومرولونفریت تا آنجا که ممکن است .

چه رژیم غذایی مناسب برای گلومرولونفریت است؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت رژیم غذایی و تناسب اندام , رژیم غذایی مناسب برای گلومرولونفریت , گلومرولونفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.