مشکل خواب در نارسایی کلیه

سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

مشکل خواب در نارسایی کلیه

مشکل خواب در نارسایی کلیه

مشکل از در خواب در FailurePeople کلیه مبتلا به نارسایی کلیه اغلب مشکل خواب داشته باشد. خواب ناکافی باعث می شود که بیماران احساس خستگی و هیچ انرژی برای انجام anything.Why بیماران کلیویسلامت جسمی و روانی دچار مشکل خواب ؟ می تواند به خواب کمک مشکلات در نارسایی کلیه .

سندرم پای بی قرار

سندرم پای بی قرار اشاره به یک اختلال که در آن پاها احساس خارش و یا tingly ، و یا ممکن است حرکت تند و سریع و یا حرکت در احساس ناراحت کننده own.This خود باعث می شود که آنها را از خواب بیدار در وسط night.Moving پاها می تواند احساس ناراحت کننده را کاهش دهد و حتی باعث آن برود سندرم پای entirely.Restless است که عمدتا با توجه به شرایط زیر :

کمبود آهن و کم خونی

دیابت

کافئین ، الکل ، توتون و تنباکو

داروهای خاصی

چگونه به کنترل سندرم پای بی قرار در نارسایی کلیه ؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات پزشکی .

ترخیص کالا از گمرک دیالیز ناکافی

در صورتی که بیماران بدون دیالیز مناسب ، آن را ساختمان بالا از مواد زائد در مواد زائد blood.The باعث می تواند باعث شود که شما احساس بد و ناراحت کننده ، در نتیجه مشکل از خواب در کلیه Failure.To ، نتیجه اجتناب از ساختمان بالا از مواد زائد در بدن، بیماران هرگز نباید جلسات دیالیز را از دست ندهید .

احساسات

اغلب بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از بسیاری از احساسات منفی مانند اضطراب رنج می برند، نگرانی و sadness.If شما مشکل خواب ، ممکن است نشانه ای از depression.You بالینی باید اگر به پزشک خود بگویید و او می تواند به شما برخی از پیشنهادات خود را به تسکین می دهد مشکل.

علاوه بر علل فوق مشکل خواب در نارسایی کلیه ، تغییر الگوی خواب و کافئین نیز ممکن است عوامل contributable موضوع سلامت .

برای کنترل مشکل خواب در نارسایی کلیه ، اولین قدم این است برای پیدا کردن این causes.Whatعلت در مورد خود و چگونه به مدیریت آن است؟ شما می توانید با پزشک آنلاین ما مشورت کنید !

به عنوان علت مشکل خواب در نارسایی کلیه ، آسیب های جدی کلیوی ، بیماران باید یک درمان برای درمان کلیه به عنوان یک کل داشته باشد.درمان مؤثر برای بیماران میکرو چینی Osmotherapy داروها ، .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علائم نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.