درمان طبیعی برای مرحله 4 نفریت لوپوس

سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای مرحله 4 نفریت لوپوس

درمان طبیعی برای مرحله 4 نفریت لوپوس

مرحله 4 لوپوس نفریت نیز منتشر nephritis.It لوپوس پرولیفراتیو نامیده می شود ، هر دو شدید ترین ، و اغلب ردهای از nephritis.What لوپوسدرمان طبیعی برای مرحله 4 لوپوس نفریت است ؟

مرحله 4 لوپوس نفریت

لوپوس یک بیماری خودایمن است که در آن سیستم ایمنی بدن حمله نقاط مختلف بدن مانند پوست ، مفاصل، روده کلیه etc.When درگیر هستند ، آن را التهاب از گلومرول است کهفیلترهای ریز در kidneys.In مرحله 4 لوپوس نفریت ، بیش از 50 ٪ می شود از از گلومرول involved.Clinically ، پروتئینوری و هماچوری وجود داشته باشد، اغلب مبتلا به سندرم نفروتیک ، فشار خون بالا و کراتینین بالا .

درمان طبیعی برای مرحله 4 لوپوس نفریت

اهداف درمان از مرحله 4 نفریت لوپوس شامل بازسازی سیستم ایمنی طبیعی ، توقف کاهش عملکرد کلیه ، و بهبود عملکرد کلیه در حال حاضر .

میکرو چینی داروها Osmotherapyدرمان طبیعی موثر برای مرحله 4 nephritis.It لوپوس کار می کند در روش های زیر برای درمان بیماری است.

سرکوب پاسخ التهابی

داروهای چینی می تواند پاسخ التهابی در kidneys.If به التهاب در کلیه ها می تواند متوقف سرکوب ، هیچ آسیب سیستم ایمنی بیشتر به کلیه ها رخ خواهد داد.

بازسازی سیستم ایمنی بدن

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بازسازی system.If ایمنی بدن سیستم ایمنی بدن می تواند حالت عادی بهبود می یابند ، آن را حمله به قسمت های مختلف بدن خواهد متوقف شود. پس از مواد مضر توسط سیستم ایمنی بدن برداشته ، پاسخ ایمنی را متوقف خواهد کرد .

بهبود عملکرد کلیوی در مرحله 4 لوپوس نفریت

در مرحله 4 لوپوس نفریت ، بیش از 50 ٪ از گلومرول impaired.Therefore است ، برای بهبود عملکرد کلیوی ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن اختلالگلومرول داروهای چینی تونیک به کلیه ها هستند و می توانند خود بهبودی و خود را تحریک . بازسازی از اختلال در glomeruli.If آسیب کلیه می تواند معکوس شود ، عملکرد کلیه را به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند مرحله 4 لوپوس نفریت به طور طبیعی عاری از عوارض جانبی در بدن را درمان کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان نفریت لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.