بیماری کلیوی مزمن با عملکرد کلیوی 46٪

سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

بیماری کلیوی مزمن با عملکرد کلیوی 46٪

بیماری کلیوی مزمن با عملکرد کلیوی 46٪

بیماری مزمن کلیهبیماری کلیه است که در آن از شکست کلیه شخص progressively.A با عملکرد کلیوی 46٪ تنها به تعدیل damage.It کلیه برای بیماران مهم است که به دنبال یک درمان موثر برای جلوگیری از زوال عملکرد کلیوی بیشتر است.

بیماری مزمن کلیوی با عملکرد کلیوی 46٪

هنگامی که مواد مضر خارجی به بدن حمله ، سیستم ایمنی بدن ما می تواند به آنها و به رسمیت شناختن شکست them.When مواد مضر حذف ، سیستم ایمنی بدن ما متوقف خواهند شد.

با این حال ، در برخی موارد، سیستم ایمنی بدن نتواند به خوبی عمل پس از مواد مضر پاک کردن ، پاسخ ایمنی هنوز نمی cease.The پاسخ التهابی اضافی می تواند التهاب در body.If را باعث التهاب در کلیه ها رخ می دهد ، می تواند باعث فیبروز از بافت کلیه ، بنابراین در بیماری مزمن کلیوی ( CKD) و در نتیجه .

درمان برای بیماری های مزمن کلیوی با عملکرد کلیوی 46٪

اهداف درمان بیماری مزمن کلیه با عملکرد کلیوی 46 درصد عبارتند از:

کنترل شرایط و بیماری آسیب کلیه اساسی ؛

توقف کاهش عملکرد کلیوی ؛

معکوس صدمه به کلیه ها به بهبود عملکرد کلیوی .

انواع بیماری ها و شرایطی که باعث disease.Diabetes کلیوی مزمن و فشار خون بالا به دو علت مهم از disease.It مزمن کلیوی وجود دارد مهم است که برای بیماران بهدرمان تهاجمی برای کنترل causes.You اساسی می تواند به kidneycares ایمیل @ hotmail.com برای پیشنهادات پزشکی .

یکی از گام مهم است به سرکوب التهاب و فیبروز در kidneys.Micro چینی داروها Osmotherapy را متوقف می توانید التهاب در کلیه سرکوب برای جلوگیری از فیبروز از کلیه tissues.In این راه ، عملکرد کلیه وخامت متوقف خواهد شد.

سلول های بنیادی درمان می تواند بافت کلیه اختلال بازگرداندن به بهبود سلولهای function.Stem کلیوی شده می تواند به سلول های جدید به جای آسیب دیده cells.In کلیه این راه افتراق ، ساختار کلیه اختلال خواهد شد ترمیم و عملکرد کلیوی در حال حاضر 46٪ خواهد شد افزایش یافته است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.