گیاهان به کراتینین بالا پایین در مرحله 5 نارسایی کلیه

سه شنبه 21 آبان 1392
ن : lafee

گیاهان به کراتینین بالا پایین در مرحله 5 نارسایی کلیه

گیاهان به کراتینین بالا پایین در مرحله 5 نارسایی کلیه

در مرحله 5 نارسایی کلیه ، کلیه ها آسیب دیده به طور قابل توجهی و یا حتی سطوح fail.High کراتینین در جریان خون است . چه سبزی می توانند کراتینین بالا در مرحله کاهش 5 نارسایی کلیه ؟

کراتینین بالا در مرحله 5 نارسایی کلیه

از عروق خونی کوچک در کلیهها با سوراخ و حتی ریزتر درست می کند بر روی آنها عنوان فیلتر در kidneys.Normally عمل می کنند ، محصولات زباله های مولکولی کوچک از جمله کراتینین می تواند از طریق حفره ها و پایان را در شرایط عادی urine.In ، فشار ، سطح کراتینین در جریان خون بین 0.6 ~ 1.1.However ، در مرحله 5 نارسایی کلیه ، مقدار زیادی از کراتینین می سازد تا در بدن، و در نتیجه بسیار بالا creatinine.Generally ، کراتینین بالاتر ، آسیب جدی تر کلیه .

گیاهان به کراتینین بالا کمتری در مرحله 5 نارسایی کلیه

در اینجا لیستی از برخی از گیاهان به کراتینین بالا و پایین در مرحله 5 failure.However کلیه است ، برخی از گیاهان می تواند عوارض جانبی در body.Therefore شود ، شما باید هرگز آنها را بدون مشورت با حرفه ای .

گزنه

گزنه می تواند مفید در کاهش levels.However کراتینین ، شما باید گزنه را اگر شما در رقیق کننده خون یا داروهای فشار خون بالا هستند .

بابونه

بابونه یکی از گیاهان است که می تواند در مرحله کمک به کاهش کراتینین بالا 5 کلیه failure.This شاخ و برگ گیاهان دارای این تابع با توجه به سطوح بالایی از آنتی اکسیدان ها در حال حاضر بابونه است .

officinale نزله

officinale سرما خوردگی یک گیاه سنتی چینی است و برای درمان انواع از گیاه aliments.This می کراتینین بالا در مرحله 5 نارسایی کلیه از طریق افزایش دفع مواد زائد از روده کاهش استفاده شده است .

فوق از گیاهان معمول به کراتینین بالا کمتر در مرحله 5 نارسایی کلیه بر اساس شرایط خاص خود را ، برخی از گیاهان خواهد بود prescribed.You می توانید با پزشک آنلاین ما گپ زدن و گرفتن به دانستن آنچه که شاخ و برگ گیاهان خوب برای شما است .

با این حال ، گیاهان خوراکی بسیاری از اثرات سوء بر body.To خلاص شدن از شر این اثرات جانبی ، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده و بکار رفته برای درمان مرحله 5 نارسایی کلیه با درمان creatinine.This بالا می تواند کراتینین بالا با بازسازی ساختار اختلال کلیوی را کاهش و افزایش عملکرد کلیوی . اگر شما در این درمان علاقه مند هستند ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com برای کسب اطلاعات بیشتر ایمیل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مزمن کلیه مرحله شکست 5,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.