چه میوه ها می تواند مردم را با مزایای سندرم نفروتیک

شنبه 18 آبان 1392
ن : lafee

چه میوه ها می تواند مردم را با مزایای سندرم نفروتیک

چه میوه ها می تواند مردم را با مزایای سندرم نفروتیک

چه میوه ها می تواند به نفع مردم با SyndromeFruits نفروتیک فراوان در ویتامین ها، فیبر و دیگر مواد مغذی هستند . با این حال ، در سندرم نفروتیک ، نه همه میوه امکان پذیر به بیماران به عنوان اجزاء در میوه them.What می تواند افراد مبتلا به سندرم نفروتیک بهره مند شوند ؟

مزایای استفاده از میوه ها در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

اکسیداسیون یک فرایند طبیعی برای تولید انرژی و بسیاری از واکنش های شیمیایی در body.However ، بیش از حد از اکسیداسیون چربی و کلسترول می تواند رادیکال های آزاد که می تواند پروتئین، غشای سلولی و ژن آسیب ایجاد شده است.

میوه ها سرشار از آنتی اکسیدان است و می تواند رادیکال های آزاد را به حفاظت از سلولهای کلیه در برابر damage.Additionally خنثی ، فیبر در میوه ها می تواند سطح کلسترول چربی کمتر و کمک، در نتیجه کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و بیماری های قلبی . ویتامین ها و انواع مختلف از مواد معدنی می تواند نیاز بدن را تامین کند.

میوه ها توصیه می شود برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک

همانطور که کلیه مبتلا هستند، سطوح بالایی از پتاسیم و فسفر خواهد شد در پتاسیم bloodstream.Elevated ساخت تا می تواند منجر به عوارض متعدد را می دهد و حتی می تواند زندگی threatening.High از فسفر می تواند باعث بیماری های استخوان، خارش پوست و سایر مشکلات بهداشتی . بنابراین ، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید مصرف پتاسیم و فسفر در diet.As خود را محدود می کند بسیاری از میوه ها در پتاسیم و فسفر لود می شود ، بیماران باید در انتخاب میوه محتاط .

انگور قرمز

فلاونوئیدها در انگور قرمز می تواند کمک به محافظت در برابر بیماری های قلبی جلوگیری از اکسیداسیون و کاهش تشکیل clots.Meanwhile خون ، فلاونوئیدها می تواند به کاهش التهاب به کاهش آسیب به بافت های کلیه کمک می کند.

گیلاس

گیلاس برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک توصیه می شود. آنها نشان داده شده است به منظور کاهش التهاب زمانی که روزانه خورده . در همین حال، آنتی اکسیدان ها می تواند کمک به حفاظت از انواع heart.All از انواع توت ها مانند ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، زغال اخته ، تمشک و توت فرنگی همه به بیماران پیشنهاد .

سیب

سیب سرشار از فیبر هستند و compounds.They ضد التهابی می تواند کلسترول را کاهش دهد ، جلوگیری از یبوست و محافظت در برابر بیماری های قلبی .

بالا است فقط یک لیست از میوه ها توصیه می شود برای افراد مبتلا به نفروتیک syndrome.For اطلاعات بیشتر ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: رژیم غذایی سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.