پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

شنبه 18 آبان 1392
ن : lafee

پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

وقتی با مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی تشخیص داده می شود، نگرانی خود را چه خواهد شد next.What اتفاق می افتد ، پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است؟

آگهی مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ، از فردی به فرد دیگر متفاوت است آن را به عنوان توسط بیماران factors.Some متعدد تحت تاثیر قرار ، ممکن است پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) در کوتاه time.Fortunately توسعه ، بعضی از بیماران می توانند این وضعیت پایدار نگه دارید و حتی کلیه تابع improved.To پیش بینی نتیجه طولانی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ، عوامل زیر باید در نظر گرفته شود .

بیماری های زمینه ای و شرایط

انواع بیماری ها و شرایطی که می تواند باعث بیماری مزمن کلیه (CKD) وجود دارد .علت زمینه ای دارای نفوذ قابل توجهی در پیش آگهی در مرحله 4 مزمن پیش آگهی disease.The کلیه مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است به طور کلی از آن به افراد سالم دارای بدتر است .

عوارض

عوارض نقش حیاتی در موثر بر پیش آگهی در مرحله 4 مزمن اکثریت disease.A کلیه بیماران کلیوی بازی ممکن است از عوارض جان خود را از دست می دهند حتی قبل از کلیه های خود را کنترل fail.Effective از عوارض می تواند کمک به بهبود outcome.You می تواند به kidneycares @ هاتمیل ایمیل . com برای به دست آوردن راه هایی برای مدیریت عوارض .

درمان

نکته کلیدی در تصمیم گیریپیش آگهی در مرحله 4 disease.The درمان مزمن کلیه به طور کلی عمدتا در کنترل علائم و عوارض با هدف درمان به انتخاب است، اما است هیچ اهمیت در بهبود عملکرد کلیه .

به منظور بهبود پیش آگهی در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه به طور کامل و اساسا ، بیماران باید درمان برای کنترل بیماری های زمینه ای داشته باشد، جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی ، و افزایش عملکرد کلیوی بیشتر .

برای رسیدن به اهداف درمان فوق ، درمان مرسوم به تنهایی با درمان مرسوم ، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و تصفیه خون enough.Along باید تصفیه applied.Blood می تواند روشن کردن مواد زائد از خون به طور کامل . میکرو چینی داروها Osmotherapy ، می تواند بافت تعمیر کلیه اختلال عملکرد کلیوی به طور کامل و اساسا به منظور ارتقاء . اگر چنین است ، پیش آگهی از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD 4 پیش آگهی , مرحله 4 بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.