احتباس مایع در شکم در CKD

جمعه 17 آبان 1392
ن : lafee

احتباس مایع در شکم در CKD

احتباس مایع در شکم در CKD

احتباس مایع در شکم می تواند در برخی از موارد افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه اتفاق می افتد. آیا این بیماری جدی است ؟ چگونه برای مقابله با ؟

علل احتباس مایعات در شکم در CKD

یکی از توابع مهم کلیه است برای فیلتر کردن مایع اضافی از body.In CKD ، کلیه بیمار قادر به عملکرد به اندازه کافی ، در نتیجه ظهور به ، احتباس مایع retention.If مایع در شکم رخ می دهد در بیماری مزمن کلیه ، بیماران مبتلا به نفخ شکم را تجربه و از دست دادن اشتها علاوه بر این ، احتباس مایعات در بدن می تواند فشار خون بالا further.Therefore تشدید ، مهم است که برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ، برای درمان تهاجمی به دنبال .

چگونه برای مقابله با تجمع مایع در شکم CKD ؟

در ابتدا ، مهم است که برای کاهش مصرف مایعات در مایع زیادی diet.How ، برای نوشیدن است تا به خروجی ادرار و وضعیت بیماری خاص از بیماران CKD .

ثانیا ، داروی دیورتیک است که اغلب مورد استفاده برای افزایش خروجی ادرار است . علاوه بر این، برخی از داروهای گیاهی نیز دارای اثر دیورتیک و در درمان احتباس مایعات در شکم CKD موثر هستند . شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای دریافت لیست داروهای گیاهی است .

ثالثا، کاهش مصرف نمک و غذاهای شور را . نمک زیاد در بدن می تواند باعث احتباس مایعات به بدتر . بسیاری از غذاهای فرآوری شده حاوی مقادیر بالایی از سدیم است که همچنین باید اجتناب شود .

راهنمایی در بالا می تواند به تجمع مایع در شکم در بیماری مزمن کلیه را کاهش دهد ، اما نمی تواند کنترل آن را completely.As علت احتباس مایعات ، کاهش عملکرد کلیوی ، بیماران باید درمان برای ترمیم ساختار اختلال کلیوی داشته باشد.

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای بیماری مزمن کلیه است و آندرمان گیاهی است که در آن گیاهان خاص بر اساس مواد تشکیل دهنده طب بیماری condition.The موثر بیمار اعمال می شود می تواند خود ترمیم و بازسازی خود اختلال tissues.Once کلیه تحریک است ساختار کلیه قابل بازیابی می باشند ، عملکرد کلیوی خواهد شد قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. کلیه ها می تواند بهتر کار کند برای فیلتر کردن مایع از بدن ، در نتیجه تجمع مایع در شکم در CKD خواهد شد به طور کامل و اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علائم CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.