رژیم غذایی مناسب برای بیمار در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

جمعه 17 آبان 1392
ن : lafee

رژیم غذایی مناسب برای بیمار در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

رژیم غذایی مناسب برای بیمار در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

رژیم غذایی برای سلامت بیماران CKD مهم است، و چه رژیم غذایی مناسب برای بیمار مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه است ؟

مقدار مناسب مصرف پروتئین :

مصرف پروتئین برای بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی مهم است. پروتئین یک ماده مغذی مهم است ، بنابراین مقدار لازم باید تضمین شده است . اما می توانید مقدار زیادی از مواد زائد متابولیک ، که باید توسط کلیه دفع پروتئین تولید ، مصرف پروتئین بیش از حد بار کلیه بیمار را تشدید کنند. بدین ترتیب ، بیمار باید مصرف پروتئین مناسب را ، در حالی که 0.8g/kg در روز توصیه می شود . علاوه بر این، مهم است که برای بیمار را به پروتئین با کیفیت بالا در این پروتئین است .

مقدار کم مصرف سدیم

همانطور که می دانیم ، فشار خون بالا و سدیم از عوارض کام دوشنبه بیمار مبتلا به بیماری کلیوی ، در حالی که دلیل عمده این عوارض است مقدار مصرف سدیم . بنابراین به مقدار کم سدیم برای سلامت بیمار خوب است .

محدودیت در مصرف مایعات

بیمار مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ممکن است لازم نیست به محدودیت مایعات ، و بهتر است برای بیمار را به آب اگر آنها را ادم آشکار ندارد . اما اگر بیمار ادم آشکار ، او را نیاز به محدود کردن مصرف مایعات خود را ، که مهم است برای سلامت خود .

مصرف پتاسیم

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی اغلب به اختلال الکترولیت، و اختلال پتاسیم یک علامت شایع است . بیمار با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ممکن است نیاز به عرضه و یا محدود کردن مصرف پتاسیم خود را با توجه به شرایط خود . در واقع، اغلب بیماران تا سطح پتاسیم در خون است ، بنابراین بیمار بیشتر احتمال دارد که به نیاز به محدودیت در مصرف پتاسیم خود را .

فسفر و کلسیم

بیمار مبتلا به مرحله 3 نیز CKD اغلب اختلالات کلسیم و فسفر داشته باشد، و بیمار ممکن است نیاز به تنظیم مصرف فسفر و کلسیم با توجه به شرایط خود . سطح کل فسفر و کلسیم پایدار است، در حالی که بیماران با مرحله 3 کلیه اغلب ممکن است فسفر بالا و پایین کلسیم در خون . بدین ترتیب ، بیمار ممکن است نیاز به فسفر کمتر و کلسیم بیشتر در رژیم غذایی خود .

مصرف کالری بالا

کالری بالا نیز مهم است برای بیمار مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ، که می تواند کمک به کاهش تجزیه پروتئین در بدن بیمار است .

اینها جنبه های اساسی که مرحله 3 CKD بیمار باید با توجه به پرداخت در رژیم غذایی ، در حالی که در بیماران مختلف به وضعیت خود ، بنابراین لازم است بیمار برای تنظیم رژیم غذایی خود را با توجه به شرایط خود . اگر شما نیاز به هر گونه کمک ، شما می توانید با ما تماس بگیرید و ما در حال حاضر به شما کمک کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه , رژیم غذایی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.