درمان نفروپاتی IgA با GFR 47

چهار شنبه 15 آبان 1392
ن : lafee

درمان نفروپاتی IgA با GFR 47

درمان نفروپاتی IgA با GFR 47

، IgA نفروپاتی یک نوع گلومرولونفریت با ایمونوگلوبولین A در مزانژال area.As پیشرفت بیماری ، عملکرد کلیه را حفظ خواهد کرد 47 declining.GFR است در گوزن 3 بیماری کلیوی با GFR بین 30 ~ 59.What درمان نفروپاتی IgA با GFR 47 ؟

IgA نفروپاتی با GFR 47

نفروپاتی IgA یک اختلال خود ایمنی است که در آن حملات سیستم ایمنی بدن به بافت کلیه شرایط راست mistakes.In است، زمانی که مواد مضر در خارج به بدن حمله ، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی تولید برای شکست them.However ، در اختلال خودایمنی ، سیستم ایمنی بدن نتواند به تابع normally.After مواد مضر از بدن حذف ، پاسخ ایمنی هنوز هم می تواند نتیجه cease.As ، آنتی بادی بیش از حد نفروپاتی IgA produced.In ، ایمونوگلوبولین اضافیدر خون و رسوب در کلیه ها از طریق circulation.To خون تولید شده حذف سپرده ایمنی از کلیه ،التهاب آغاز ، در نتیجه خدشه IgA نفروپاتی kidneys.In با GFR 47 ، کلیه ها در اعتدال دچار اختلال میشود.

درمان IgA نفروپاتی با GFR 47

اهداف درمان نفروپاتی IgA شامل متوقف کردن پاسخ ایمنی غیر طبیعی ، اختلال عملکرد ایمنی بدن درست است، و بازگرداندن ساختار کلیه اختلال است .

ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، درمان برای نفروپاتی IgA با GFR 47 توصیه می شود. این دو درمان ، نقش های زیر را در درمان این بیماری ایفا می کنند.

ایمن درمانی

ایمونوتراپی یک درمان موثر برای ایمنی disorder.It دارو می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی و صحیح dysfunction.In ایمنی این روش را سرکوب است ، سیستم ایمنی بدن را به حالت عادی محافظت از بدن در به جای حمله kidneys.Thereby بازگشت ، عملکرد کلیه را متوقف خواهد کرد رو به وخامت است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند خود شفا و خود بازسازی از اختلال tissues.When کلیه ساختار کلیه تعمیر تحریک،عملکرد کلیوی خواهد بود improved.If بنابراین ، در حال حاضر GFR 47 در نفروپاتی IgA افزایش یافته است خواهد شد.

درمان همراه ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند نفروپاتی IgA از علل آن را درمان می کنند ، بنابراین در بهبود قابل توجه و در نتیجه .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان غلظت IgA نفروپاتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.