ضعف پا بعد از دیالیز

چهار شنبه 15 آبان 1392
ن : lafee

ضعف پا بعد از دیالیز

ضعف پا بعد از دیالیز

پا ضعف پس از DialysisDialysisگزینه درمان خط اول برای مردم با failure.It کلیه باعث می شود کهافراد زندگی می کنند longer.However است، بیمار هنوز می تواند با بسیاری از ضعف discomforts.Leg وابسته معمولا بعد از دیالیز رخ می دهد.

علل ضعف پا بعد از دیالیز

دیالیز ناکافی

دیالیز می تواند بیش از یک تابع جزئی کلیه برای از بین بردن مایعات اضافی و مواد زائد را از دیالیز body.After ، بیماران رااز بیماران احساس better.However ، اگر شما احساس ضعف، خستگی تمام وقت بعد از دیالیز ، می توان آن را ممکن است برای به دست آوردن دیالیز یک کمی کمتر از شما نیاز دارید و در طول زمان ، این می تواند آسیب رساندن به علائم health.Some خود را دیالیز ناکافی عبارتند از زرد شدن پوست ، بی اشتهایی ، بی اشتهایی و تهوع ، و بوی بد را در دهان خود .

اگر ضعف پا خود را به دیالیز ناکافی ، شما باید آن را به دوز doctor.Your خود را از دیالیز گزارش ممکن است افزایش یافته است . اگر شما تحت همودیالیز هستند ، پزشک شما ممکن است شما بخواهید به استفاده از dialyzer بزرگتر و یا کارآمد تر و طولانی تر زمان دیالیز شما .

از دست دادن سیالات

ضعف ساق پا معمولا رخ می دهد در بعد از dialysis.It است چرا کهمقدار زیادی از مایع از body.In این مورد حذف ، بیمار طبیعی پس از داشتن rest.If ضعف در طول زمان ، مبرا نمی کند بهبود می یابند ، ممکن است آن را با برخی از وجود شرایط غیر عادی .

چگونه برای پیدا کردن اگر ضعف پا خود را یک واکنش طبیعی است ؟ چت با پزشک آنلاین ما برایپاسخ !

علاوه بر این، دیالیز طولانی مدت می تواند باعث تعداد از عوارض complications.The نیز می تواند به ضعف پا بعد از دیالیز کمک .

فعال کمتر

بیماران دیالیز کمتر فعال هستند و کاهش ظرفیت عملکردی در مقایسه با افراد با عملکرد کلیوی نرمال . آتروفی و ضعف عضلانی ممکن است به این مشکلات کمک می کند. علاوه بر این، یک رژیم غذایی محدود مانند کم پروتئین می تواند کمبود انرژی ، که می تواند باعث ضعف و خستگی پا می شود.

فوقعلل احتمالی ضعف پا بعد از دیالیز است . برای راهنمایی برای مدیریت این مشکل ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.