چگونه برای درمان نفریت پورپورا در رژیم غذایی

چهار شنبه 15 آبان 1392
ن : lafee

چگونه برای درمان نفریت پورپورا در رژیم غذایی

چگونه برای درمان نفریت پورپورا در رژیم غذایی
چگونه برای درمان نفریت پورپورا در DietEcchymosis بر روی سطح به عنوان ویژگی های خارجی پورپورا نفریت ، که ، در واقع ، نشان می دهد خیلی بیشتر آسیب جدی کلیوی در زیر در نظر گرفته شده است. به جز درمان های پزشکی از بیمارستان ، داروهای خانگی مفید در رژیم غذایی چه هستند ؟

به عنوان یک ماده در واقع ، نفریت پورپورا کلیه درگیر با بیماری واکنش های آلرژیک از ویژگی های مویرگی خون به عفونت و مواد غذایی، است که با عوامل حساس مانند باکتری پایبندی به گرد و غبار ، غذاهای دریایی ، هوا، گرده، پوست حیوانات سرد و دارو با آنتی بیوتیک حساس ، و غیره عوامل خاص رژیم غذایی برای نفریت پورپورا به شرح زیر است .

1.Milk ، خرچنگ ، میگو، گوشت گوسفند و مواد غذایی دیگر است که ممکن است باعث پورپورای آنافیلاکسی باید به شدت توسط بیماران مبتلا به نفریت پورپورا اجتناب شود .

غذای 2.Optional متفاوت با انواع نفریت پورپورا متفاوت است که مواد غذایی با طبیعت سرد مانند ریشه نیلوفر آبی ، chufa ، کیف پول چوپان ، گلابی، carambola ، دانه نیلوفر آبی و agaric برای بیمارانی که مازاد آتش از کمبود یین و سمیت حرارت قابل قبول است در جریان خون .

افزایش 3.Tardily گوشت خوک، سیب زمینی و تخم مرغ در دسترس هستند برای بیماران با کنترل چاه در حالی که غذاهای دریایی را می توان با احتیاط توسط بیمارانی که کنترل مطلق از وضعیت بیمار خورده می شوند .

4.It قادر را به در مواد غذایی چرب است . علاوه بر این، ماهی ، شیر ، تخم مرغ و سیب زمینی نامناسب برای کودکان در مرحله حاد هستند . رژیم غذایی مناسب به منظور کاهش بار روده و معده ، تا که به راحتی خونریزی از دستگاه گوارش ضروری است.

غذا 5.Processed را به بیماران به جای کم رژیم غذایی با فیبر درشت مانند کرفس، تجاوز به عنف ، ساقه بامبو ، تره فرنگی و آناناس که ممکن است آسیب مخاط دستگاه گوارش ترجیح داده، در نتیجه القاء و یا بدتر شدن خونریزی از دستگاه گوارش .

6.Radish ، کلم چینی ، برنج، مستی بخار پز و فرنی برای بیماران حساس هستند در حالی که مصرف الکل ، تنباکو و همچنین غذاهای تند و برانگیزنده باید به منظور جلوگیری از خونریزی دستگاه گوارش quited .

محتوای 7.The نمک باید به شدت در رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا و ادم محدود شده است.

چگونه به درمان نفریت پورپورا رژیم غذایی ؟ محتوای بالا است بیش از حد خشن را برای شما به دانستن تمام اطلاعات . پیشنهادات خاص بیشتر لطفا به صورت رایگان با پزشک آنلاین ما مشورت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پورپورا نفریت , رژیم غذایی, چگونه به درمان نفریت پورپورا در رژیم غذایی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.