پارتی بزرگ برای جشن بهبود قابل توجه برای بیماران کلیوی

دو شنبه 13 آبان 1392
ن : lafee

پارتی بزرگ برای جشن بهبود قابل توجه برای بیماران کلیوی

پارتی بزرگ برای جشن بهبود قابل توجه برای بیماران کلیوی

در 23th اکتبر ، یک حزب بزرگ در بیمارستان کلیه، چین برگزار شد به مناسبت بهبود قابل توجه برای patients.At کلیوی حزب ، بعضی از بیماران تجربه درمان موفق خود را به اشتراک بگذارید و بیان احساسات آنها قدردانی به پزشکان و پرستاران آنها در بیمارستان .

تیما شدستاره در بیمارستان improvement.Before قابل توجه او از آمدن به بیمارستان ، او مجبور به انجام سه بار از یک دوره از درمان دیالیز weekly.After درمان ، او گفت: خدا نگهدار به dialysis.Thisبار دوم او را به می آیند به چین برای زمان treatment.This او طب مکمل و جایگزین چین برای تحکیم treatment.You است می توانید به kidneycares@hotmail.com برای یادگیری تجربه بهبودی خود را آدرس یک ایمیل ارسال کنید.

سپس یک دختر بهبود بزرگ او و مادرش در درمان موثر های موثر hospital.Only در سه روز درمان به اشتراک گذاشته شده ، بهبود قابل ملاحظه ای به دست آمد.

فوق العاده ترین دست حزب عملکرد پزشکان و پرستاران در بیمارستان است. آنها از خون ، رقصید و ابراز شادی و هیجان خود را برای بهبود قابل توجهی از بیماران .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اخبار,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.