چگونه برای کاهش کراتینین 7.2 در بیماری مزمن کلیوی (CKD)

دو شنبه 13 آبان 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش کراتینین 7.2 در بیماری مزمن کلیوی (CKD)

چگونه برای کاهش کراتینین 7.2 در بیماری مزمن کلیوی (CKD)

در بیماری مزمن کلیوی، کاهش عملکرد کلیوی، سطوح بالای کراتینین در بدن ساخت. چگونه برای کاهش کراتینین 7.2 در بیماری مزمن کلیه؟

بیماری مزمن کلیه با کراتینین 7.2

بیماری مزمن کلیه است از طریق آزمایش خون برای سطوح creatinine.Higher کراتینین مشخص نشان می دهد کلیوی جدی تر نتیجه damage.The طبیعی کراتینین بین 0.6 ~ سطح 1.1.Creatinine به بالا بردن نیست تا زمانی که عملکرد کلیوی halved.Creatinine 7.2 می شود مربوط است به بسیار صدمه به کلیه ها جدی در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی مزمن.

چگونه برای کاهش کراتینین 7.2 در بیماری مزمن کلیه؟

در درمان مرسوم، دیالیز است option.It درمان خط اول می تواند بیش از یک تابع جزئی های کلیوی برای از بین بردن مواد زائد از بدن، در نتیجه کاهش creatinine.However است، آن را، می توانید disease.Also مزمن کلیوی را درمان نمی کنند، به طور متوسط ​​در طول عمر بیماران دیالیزی فقط بین 5 ~ 6 سال.

آیا دیالیز درمان مناسب برای شما مشورت با پزشک آنلاین ما برای پاسخ در حال حاضر!

برای کاهش کراتینین 7.2 در بیماری مزمن کلیوی موثر و اساسا، بیماران باید درمان برای ترمیم ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی داشته باشد.

تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy داروها به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با کراتینین 7.2 توصیه می شود.

تصفیه خون می تواند روشن کردن تمامی مواد زائد را از خون از جمله کراتینین، اسید اوریک، اوره etc.Thereby، می تواند creatinine.However بالا کاهش، اگر صدمه به کلیه ها نمی تواند تعمیر شود، مواد زائد در بدن به بالا بردن سطح کراتینین تجمع دوباره.

پس از خون تصفیه شده، می تواند یک محیط داخلی مطلوب برای تعمیر صدمه به کلیه ها که میکرو چینی Osmotherapy داروها، در اعمال خواهند شد را ایجاد کنید.

میکرو چینی داروها Osmotherapy درمان گیاهی است که در آن انواع از گیاهان بر اساس بیماری داروهای condition.Chinese بیمار اعمال می شود می تواند خود شفا و بازسازی بافت های اختلال کلیه تحریک است. بدین ترتیب، عملکرد کلیوی خواهد شد بهبود یافته و کراتینین 7.2 را به طور کامل کاهش می یابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: Creaatinine,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.