آیا دیالیز به بیماران مبتلا به دیابت با کراتینین 8 توصیه

دو شنبه 13 آبان 1392
ن : lafee

آیا دیالیز به بیماران مبتلا به دیابت با کراتینین 8 توصیه

آیا دیالیز به بیماران مبتلا به دیابت با کراتینین 8 توصیه

دیابت عامل منجر به بیماری مزمن کلیوی ( CKD) است. همانطور که کلیه قادر به عملکرد درست ، مواد زائد در از کراتینین bloodstream.High ساخت تا خواهد بود که نتیجه به کلیه ها شکست . آیا دیالیز به بیماران مبتلا به دیابت با کراتینین 8 توصیه می شود ؟

دیابت با کراتینین 8 چگونه جدی است ؟

کراتینینمحصول جانبی عضله metabolism.In شرایط سالم است، پس از آن تولید می شود ، آن را از بدن توسط کلیه ها در rate.The محدوده نرمال ثابت کراتینین در جریان خون برداشته است بین 0.6 ~ 1.1.Creatinine 8 با بسیار شدید همراه است کلیه damage.A تعداد زیادی از عوارض و ناراحتی را به نور مانند خستگی، بیماری های قلبی و عروقی ، تهوع و استفراغ و غیره آمده است

صدمه به کلیه ها در دیابت از فشار بالا در برابر عروق خونی کوچک در کلیه ها به علت سطح قند خون بالا . همانطور که رگهای خونی کوچک مشکل دارند، کلیه ها با شکست مواجه خواهد شد به عمل adequately.Asنتیجه ، کراتینین می سازد تا در بدن است.

آیا دیالیز به بیماران مبتلا به دیابت با کراتینین 8 توصیه می شود ؟

کراتینین تنها عامل برای تصمیم گیری زمانی که برای شروع دیالیز است. در گذشته، این دو بیمار پیشنهاد به شروع دیالیز زمانی که کراتینین را افزایش می دهد به 5.However است ، آخرین تحقیقات نشان می دهد که تاخیر در دیالیز می تواند میزان بقای افراد مبتلا به پیوند کلیه را بهبود بخشد .

عوامل زیر نیز قبل از تصمیم گیری زمانی که برای شروع دیالیز باید در نظر گرفته شود.

عوارض

دیابت یک اختلال سیستمیک است و می تواند عوارض بیشتر از patients.Diabetes بیماران غیردیابتی با کراتینین 8 ، باعث اغلب تعداد زیادی از عوارض را تجربه . عوارض جدی می تواند پیشبرد شروع از بیماران dialysis.Some را ممکن است دیالیز شروع خیلی زود حتی سطح کراتینین بسیار کم است .

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)

به طور کلی ، بیماران کلیوی پیشنهاد به دیالیز زمانی که GFR به زیر 10.However را ، بیماران دیابتی معمولا شروع دیالیز قبل علت به complications.Once جدی GFR کاهش می یابد کمتر از 15 ، دیالیز ممکن است آغاز شود.

اگر عوامل فوق را در نظر گرفته شده است، اما شما هنوز هم هیچ نظری ندارم که زمانی که برای شروع دیالیز ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما برایجواب مشورت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین , دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.