نفریت لوپوس : چگونه به کاهش کراتینین 5.1 بدون دیالیز

دو شنبه 13 آبان 1392
ن : lafee

نفریت لوپوس : چگونه به کاهش کراتینین 5.1 بدون دیالیز

نفریت لوپوس : چگونه به کاهش کراتینین 5.1 بدون دیالیز
پایین کراتینین 5.1 ، دیالیز ، شما را مضطرب : در مورد NephritisWhile لوپوس پروانه مشخص شده بر روی صورت خود را ، آن است که بسیار جدی تر در نفریت لوپوس در زیر از صدمه شدید کلیوی رنج می برند . پس چگونه برای کاهش کراتینین 5.1 بدون دیالیز ؟

معمولا در نفریت لوپوس دیده می شود در دست اجرا است کلیه ها آسیب طولانی مدت به ویژگی های که بیماری لوپوس سیستمیک خود ایمنی بافت همبند که حملات است . در حالی که محتوای سطح کراتینین متابولیت عضلانی ازبدن انسان است که قادر به تابع را از طریق فیلتراسیون گلومرولی کلیه منعکس است. به عنوان یک ماده در واقع ، کراتینین 5.1 نشان می دهد به مرحله اولیه 4 CKD ، که به عنوان علائم شدید و عوارض بافت های مختلف و ارگان های رفتار . از طریق چنین شرایطی تقریبا غیر ممکن است تحت Hasta معکوس به طور کامل ، آن را قول داده است آنها را به داروها به موقع و موثر را با وضعیت کنونی کنترل . در غیر این صورت، آنها را وارد دوره غیر قابل چشم پوشی پیشرفته و تبدیل به تهدید کننده زندگی پایان مرحله نارسایی کلیه .

دیالیز است که به طور گسترده ای درمان جایگزین ، است که به Hasta پیشنهاد شده مورد استفاده قرار معمول می رسد 5.0mg/DL زمانی که سطح کراتینین آنها . ما مجبور به اعتراف است که سریع ترین راه برای پاک کردن خون و دیالیز به حفظ Hasta از امید به زندگی ، که دارای محدودیت های متعدد آن است که به دور از کامل است . در یک طرف ، این روش اساسا نیمه راه و ناقص به جای درمان نفریت لوپوس علل از ریشه است. در سوی دیگر ، آن را تا توده ای از عوارض جانبی ، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر .

چگونه برای کاهش کراتینین از 5.1 لوپوس نفریت موثر و بدون دیالیز به اندازه کافی ؟ درمان های طبیعی هستند درمان ترجیح داده کاربردی برای بازیابی و نوسازی نفرون آسیب دیده که از مبدا ، بنابراین حفظ و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه در جهت جبران به طور طبیعی بیماری مزمن کلیه .

درمان آلودگی خوندرمان مطلوب طبیعی، که نقش مهمی در تصفیه خون، مکمل عناصر و تابع بازسازی ، تعمیر مقدار زیادی از نور خورشید ، تا که به کاهش آسیب های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه بدون دیالیز کراتینین 5.1 نفریت لوپوس است.

در یک کلام ، امکان امید به زندگی خود را به عنوان آنجا که ممکن است به عنوان زمانی که تشخیص و درمان زودتر دریافت می کنید طولانی تر است. پیشنهادات خاص در مورد دیالیز بدون کراتینین کمتر از 5.1 لوپوس نفریت زندگی می کنند، لطفا پیام زیر را ترک کرده و یا به صورت رایگان پزشک ما مشورت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کاهش کراتینین 5, 1 از دیالیز بدون نفریت لوپوس ، نفریت لوپوس ، لوپوس درمان نفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.