آیا می توانم پروتئینوری در FSGS تواند معکوس

شنبه 11 آبان 1392
ن : lafee

آیا می توانم پروتئینوری در FSGS تواند معکوس

آیا می توانم پروتئینوری در FSGS تواند معکوس

پروتئینوری به نشت پروتئین در urine.It در اشاره یک علامت معمولی از FSGS است و همچنین می تواند سرعت بخشیدن به عملکرد کلیوی زوال پروتئینوری significantly.Can در FSGS معکوس است ؟

علل پروتئینوری در FSGS

به معکوس پروتئینوری در FSGS ، اولین قدم این است برای پیدا کردن causes.Glomeruli خود را با سوراخ های ریزتر درست می کند بر روی آنها به عنوان فیلتر در خون kidneys.As را از طریق کلیه ها سالم عبور عمل می کنند ، مواد زائد می تواند از طریق سوراخ ها عبور و تا پایان در ادرار . در همین حال، چیزهایی است که بدن نیاز دارد مانند آلبومین و پروتئینهای دیگر خواهد شد در خون باقی مانده است. بسیاری از پروتئین ها بیش از حد بزرگ از طریق فیلتر کلیه را urine.However ، عبور ، در FSGS ، گلومرول تبدیل شدن به زخم و حتی سوراخ necrotic.The گلومرول بزرگتر که اجازه می دهد پروتئین به از طریق them.As عبور نتیجه، مقدار زیادی از تبدیل پروتئین به ادرار به بیرون درز خواهد شد .

اگر پروتئینوری رخ می دهد ، می توان آن را به edema.Additionally منجر شود، در صورتی که پروتئین در ادرار بیش از 1G در FSGS ، عملکرد کلیه را بدتر خواهد شد متفاوت است شکست rapidly.Kidney خواهد در بیشتر نزدیک آمده است .

آیا می توانم پروتئینوری در FSGS توای آن را به شکل اول در بیاوری ؟

پروتئینوری در FSGS می تواند reversed.As ، نشت پروتئین به ادرار از اختلال در گلومرول ها در بالا ذکر شد . بنابراین، برای کنترل پروتئینوری به طور کامل و اساسا ، بیماران باید درمان به عقب آسیب گلومرولی و بازیابی عملکرد مانع از گلومرول .

ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، درمان برای بیماران مبتلا به FSGS با پروتئینوری توصیه می شود. این دو درمان نقش های مختلف در درمان این بیماری است .

های بنیادی می تواند التهاب در کلیه ها را سرکوب و متوقف کردن آسیب به گلومرول . علاوه بر این، باعث می شود که بدن بازیابی سیستم ایمنی سیستم ایمنی طبیعی باز خواهد گشت به محافظت از بدن به جای حمله it.Also ، می تواند به خود بهبود اختلال بافت کلیه را بالا ببرد.

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند خود را بازسازی و خود شفا از بافت کلیه اختلال را فعال کنید. هنگامی که ساختار کلیه قابل بازیابی می باشند ، عملکرد کلیه را به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند پروتئینوری در FSGS از علل آن را درمان کنند. بدین ترتیب ، پروتئینوری به طور کامل کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.