درمان سندرم نفروتیک با عود مکرر

شنبه 11 آبان 1392
ن : lafee

درمان سندرم نفروتیک با عود مکرر

درمان سندرم نفروتیک با عود مکرر

سندرم نفروتیک یک اختلال کلیوی غیر اختصاصی نیست، اما گروهی از علائم از جمله پروتئین های سنگین، تورم شدید ، هیپرلیپیدمی و عود hypoproteinemia.Frequent سندرم نفروتیک یک مشکل بزرگ برای patients.What در درمان سندرم نفروتیک با عود مکرر است ؟

چرا اغلب عود سندرم نفروتیک ؟

سندرم نفروتیک ایدیوپاتیک یا ثانویه به سایر شرایط و diseases.However نیز می تواند ، علت سندرم نفروتیک ابزار immunological.It که سیستم ایمنی بدن نتواند به عملکرد طبیعی و حملات بافت کلیه به اشتباه است. پاسخ ایمنی غیر طبیعی می تواند التهاب در کلیه ها می شود. اگر التهاب می توانید بروید ، آن را گلومرول که فیلتر در نتیجه kidneys.As هستند مختل ، مقدار زیادی از پروتئین را از طریق گلومرول نشت و تا پایان در ادرار .

پردنیزون است داروهای رایج ترین مورد استفاده برای syndrome.It نفروتیک می تواندنفوذپذیری عروق خونی کلیوی را کاهش می دهد ، در نتیجه کاهش نشت پروتئین در urine.If بنابراین ، بیماران را یک remission.Meanwhile ، داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی را می توان مورد استفاده برای کنترل پاسخ التهابی در کلیه .

با این حال ، اختلال عملکرد ایمنی بدن می تواند corrected.When ماشه مانند عفونت وجود دارد ، سرما،بیماری عود خواهد شد .

درمان سندرم نفروتیک با عود مکرر

ایمونوتراپیدرمان موثر سندرم نفروتیک با relapses.How مکرر است کار می کند برای درمان سندرم نفروتیک ؟

کنترل التهاب در کلیه ها

ایمونوتراپی می توانید التهاب در کلیه ها سرکوب و متوقف کردن آزاد از عوامل التهابی از کلیه مختل شده tissues.Therefore که ، می تواند آسیب بیشتر سیستم ایمنی به بافت ها و سلول های کلیه را متوقف کند.

اختلال عملکرد ایمنی بدن درست

ایمونوتراپی می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و کمک به بازسازی بدن سیستم ایمنی طبیعی . سیستم ایمنی بدن باز خواهد گشت برای محافظت از بدن به جای حمله به بافت ها و سلول های کلیه .

بازگرداندن گلومرول

ایمونوتراپی می توانید توانایی خود شفا بدن را بازیابی کنید. هنگامی که بافت کلیه اختلال قابل بازیابی می باشند ، گلومرولها بازگشت به عملکرد طبیعی . گلومرول خواهد بود بازگشت به جلوگیری از نشت پروتئین مانند قبل . اگر چنین است، سندرم نفروتیک خواهد شد اساسا کنترل می شود.

های بنیادی می تواند سندرم نفروتیک اساسا درمان . بدین ترتیب ، عود مکرر خواهد شد به طور کامل از آن جلوگیری کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.