بیماری مزمن کلیه : چگونه می توان پایین BUN بالا با GFR 47 به طور طبیعی

جمعه 10 آبان 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه : چگونه می توان پایین BUN بالا با GFR 47 به طور طبیعی

بیماری مزمن کلیه : چگونه می توان پایین BUN بالا با GFR 47 به طور طبیعی
بالا پایین BUN ، GFR 47 ، CKDLike کراتینین ، BUN غیر طبیعی است نیز یک مسئله تلاش برای بیماران با ویژگی های CKD به نوسانات مکرر آن است . در مقایسه با داروهای نیمه راه و نامناسب ، درمان طبیعی برای BUN پایین بالا با GFR 47 چه هستند ؟

BUN ، معروف به نیتروژن اوره خون ، ، و اصلی با گلیکوزیلاسیون پیشرفته محصول نهایی متابولیسم پروتئین در بدن انسان است که یکی از روش های اصلی برای تشخیص شرایط آسیب کلیه است. به طور کلی، سطح BUN طبیعی 5 ~ 18 از mg / DL برای کودکان ، 7 ~ 18 میلی گرم / DL برای بزرگسالان و 8 میلی گرم 20 / DL در افراد مسن، که ، با این حال ، در خارج از تراز نرمال می رود هنگامی که نارسایی کلیه و اختلال به نظر می رسد است.

در حالی که GFR 47 نشان می دهد 3 مرحله قابل توجهی CKD ، که به عنوان نشانه های متعددی در حال ظهور و عوارض ناشی از بافت های مختلف و اندام رفتار . آن است که شایان ذکر است که بیماران تحت چنین شرایطی وجود دارد که افراد معلول می شود اساسا در اغلب موارد با درمان به موقع و موثر معکوس ، در غیر این صورت، آنها را غیر قابل چشم پوشی به جبران ناپذیر مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است که بیشتر منجر به نارسایی کلیوی مرحله را وارد کنید .

به عنوان یک ماده در واقع ، متعدد هستند وجود دارد به اصطلاح درمان معالجه که در تسهیل ویژگی های بالینی به طور موقت و سرسری به جای کاهش BUN بالا کاملا از علل ریشه ای است که به شدت آسیب دیده نفرون هدف . علاوه بر این، کسانی که با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و frug سیتوتوکسیک را توده ای از عوارض جانبی با آسیب های ثانویه، که سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر است .

درمان آلودگی خون درمان طبیعی مطلوب برای اصلاح CKD کارآمد و به اندازه کافی است که اعمال می شود برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از طریق از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و متابولیت دیگر از بدن از طریق تصفیه خون ، تهیه انواع مختلف از عناصر کمبود است در جریان خون و همچنین اتخاذ مواد جبرانی و بیداری توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به کاهش BUN بالا با GFR 47 .

چگونه برای کاهش BUN بالا با GFR 47 CKD ؟ میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نیز درمان طبیعی ترجیح داده شده است . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پایین BUN بالا با GFR 47 به طور طبیعی از CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.