رژیم غذایی برای افراد مبتلا به لوپوس و صدور کلیه

چهار شنبه 8 آبان 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به لوپوس و صدور کلیه

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به لوپوس و صدور کلیه

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به لوپوس و IssueLupus کلیه یک بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی که بدن را در برابر بیماری محافظت نتواند برای عملکرد درست است . به عنوان یک نتیجه ، سیستم ایمنی بدن را تبدیل علیه بدن ، منجر به آسیب رساندن به اندام های بدن و tissues.Kidney یک ارگان بسیار آسیب پذیر در lupus.What است یک رژیم غذایی مناسب برای افراد مبتلا به لوپوس و صدور کلیه است؟

لوپوس و صدور کلیه

همانطور که در بالا ذکر شد ، سیستم ایمنی بدن یک سیستم محافظ قدرتمند در بدن است و می تواند بدن را در برابر بیماری ها محافظت می . با این حال ، در بیماری خود ایمنی است ، با مشکل مواجه شد به عملکرد صحیح و حمله کلیه اشتباهات .

صدمه به کلیه ها از لوپوس می تواند تواند خفیف یا severe.It و می تواند باعث صدمه به واحد فیلترینگ از kidney.Since به این واحد فیلترینگ روشن خون خود را از زباله ، صدمه به آنها می تواند به کلیه های خود را نه به properly.As تابع نتیجه می شود ، تعداد علائم و ناراحتی occur.If به عدم درمان و یا درمان غیرموثر ، نارسایی کلیه خواهد بود که نتیجه نهایی .

رژیم غذایی برای لوپوس و صدور کلیه

رژیم غذایی نقش بسیار حیاتی در درمان لوپوس با برنامه رژیم غذایی issue.The کلیه به شرح زیر است :

بیماران باید بیشتر با کیفیت بالا پروتئین و ویتامین ها اضافه کنید. در همین حال ، غذاهای با چربی بالا و کلسترول بالا باید در روزنامه از منابع diet.The خوبی از پروتئین با کیفیت بالا کاهش می یابد شامل شیر ، تخم مرغ ، گوشت بدون چربی ، ماهی etc.Vitamin B و ویتامین C مفید برای افراد مبتلا به لوپوس و صدور است.

غذاهای کم قند

بیماران مبتلا به لوپوس و صدور کلیه استروئید در طول زمان . آن است که به احتمال بسیار زیاد به علت Diabetes.Therefore استروئید ، بیماران باید مصرف شکررا کنترل و خوردن غذاهای با قند بالا کمتر است .

غذاهایی که می تواند حساسیت به نور را افزایش

بیماران مبتلا به لوپوس و صدور کلیه بسیار حساس به light.Exposure به نور می تواند عود لوپوس شود . بنابراین، بیماران باید اجتناب از خوردن محصولات که می تواند حساسیت به نور را بالا ببرد .

بالاتر از رژیم غذایی برای افراد مبتلا به لوپوس و صدور کلیه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com ایمیل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان نفریت لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.