چگونه برای کاهش درد و کوچک کیست در PKD

چهار شنبه 8 آبان 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش درد و کوچک کیست در PKD

چگونه برای کاهش درد و کوچک کیست در PKD

چگونه برای کاهش درد و کوچک شدن کیست در PKDA علامت معمولی PKD کیست های متعدد بر روی کلیه ها است . به عنوان کیست بزرگ ، از آن خواهد شدمیزبان علائم و ناراحتی شود ، که در آن درد مانند درد شکمی بسیار معمول است ، پشت درد و غیره چگونه برای کاهش درد و کوچک شدن کیست در PKD ؟

در مرحله اول، آن را ضروری است برای یادگیری علل درد در PKD.Pain در PKD است و عمدتا به شرایط زیر نسبت .

کیست بزرگ

کیست بزرگ مقصر عمده درد در PKD است. طرف درونی دیوار کیست با سلول های پوشش های متعدد پوشیده شده است. همانطور که بیماری پیشرفت می کند، سلول های پوشش مایع کیستیک بی وقفه ، در نتیجه بزرگ شدن کیست های بزرگ cysts.The فشار بر نفرون ها و ارگان های مجاور شود ، و در نتیجه درد .

سنگ کلیه

سنگ کلیه یک عارضه شایع PKD.When به سنگ هنوز هم نگه داشتن است ، بیماران ممکن است هیچ symptoms.However تجربه ، اگر سنگ در سیستم ادراری حرکت می کند ، می تواند از بیماران بسیار دردناک است .

پارگی کیست

در شرایط عمومی ، درد بسیار mild.If درد بسیار شدید می شود ، ممکن است کیست rupturing.Along با درد نشان می دهد ، بیماران PKD با به کیست پارگی نیز ممکن است وجود خون در ادرار را تجربه کنند.

چگونه برای کاهش درد و کوچک شدن کیست در PKD ؟

فوق از علل عمده درد در درد PKD.To درمان به طور کامل و اساسا ، بیماران باید درمان برای درمان علت firstly.If را شما هیچ نظری ندارم در مورد علت درد در مورد شما ، شما می توانید با آنلاین ما چت دکتر برایپاسخ در حال حاضر !

همانطور که کیست بزرگ مقصر عمده درد در PKD است ، چگونه به کوچک شدن کیست بخش مهمی از درمان برای PKD با کیست های بزرگ است.

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، به بیماران مبتلا به PKD توصیه می شود. این استtherapy.It خارجی اعمال شده امن است و ثابت شده است موثر باشد پس از شیوه های بالینی سال های بسیاری است . داروهای موثر می تواند کیست های بزرگ در راه خفیف کوچک و متوقف کردن کیست از گسترش به طور کامل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.