درمان PKD با کیست به عنوان زمانی که بر روی 8cm

چهار شنبه 8 آبان 1392
ن : lafee

درمان PKD با کیست به عنوان زمانی که بر روی 8cm

درمان PKD با کیست به عنوان زمانی که بر روی 8cm

PKDاختلال ژنتیکی با کیست های متعدد در کیست های کلیه kidneys.Enlarged است ، مقصر عمده از deterioration.What عملکرد کلیه را درمان برای PKD با کیست به عنوان زمانی که روی 8cm است ؟

با کیست به عنوان زمانی که بر روی 8cm PKD

کلیه کیست پر از مایع سن pocket.With است، به سلولهای پوششی بر روی دیوار کیست خواهد بیشتر و بیشتر مایع تولید ، در نتیجه گسترش cysts.When کیست کوچک هستند ، بیماران تجربه هیچ ناراحتی در all.However از است ، هنگامی که کیست را افزایش دهد اندازه بزرگ ، فشار خون بالا ، کمر درد، خونریزی در ادرار و غیره خواهد بیماران مبتلا به کیست تا زمانی occur.PKD روی 8cmبالا علائم را تجربه .

یک درمان موثر برای PKD در طب غربی وجود ندارد. شایع ترین درمان مورد استفاده است مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل علائم PKD . زمانی که کلیه ها شکست ، دیالیز و پیوند کلیه خواهد شد prescribed.Is هر نوع درمان جایگزین برای PKD با کیست وجود دارد به عنوان زمانی که بر روی 8cm ؟

درمان طبیعی برای PKD با کیست به عنوان زمانی که بر روی 8cm

درمان طبیعی بدان معنی است که درمان شامل داروهای شیمیایی و عاری از عوارض جانبی در body.Micro چینی داروها Osmotherapy یک درمان موثر برای PKD است و نشان داده است عوارض درمان عظیم در سال clinic.Every است ، هزاران نفر از بیماران خارجی به چین می آیند برای درمان و بسیاری از بیماران به دست آورده انداثر درمان رضایت بخش است .

میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند کیست های بزرگ در راه خفیف کوچک و متوقف کردن کیست از بزرگ به طور موثر . بدین ترتیب ، بیماران را می توان از ایجاد نارسایی کلیه به طور کامل جلوگیری می شود.

پس از حدود یک و نیم ماه درمان ، بیماران مبتلا به PKDکلی improvement.The به علائم و ناراحتی مانند درد پشت، فشار خون بالا، هماچوری و غیره به مدت طولانی recover.In همراه داشته باشند ، کراتینین کاهش خواهد یافت و عملکرد کلیوی بهبود خواهد یافت . اگر شما می خواهید بدانید که چگونه سایر بیماران درمان موفقیت آمیز PKD ، شما می توانید به برای داستانهای بیمار kidneycares@hotmail.com ایمیل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.