بیماری مزمن کلیه است با 21٪ عملکرد : چگونه به پاک کردن خون بدون دیالیز

چهار شنبه 8 آبان 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه است با 21٪ عملکرد : چگونه به پاک کردن خون بدون دیالیز

بیماری مزمن کلیه است با 21٪ عملکرد : چگونه به پاک کردن خون بدون دیالیز
پاک کردن خون ، دیالیز، با 21 ٪ FunctioningIt بیماری مزمن کلیه است که واقعا سردرد برای بیماران مبتال به بیماری مزمن کلیه از ویژگی های مختلف بالینی با محتوای اضافی متابولیک ناشی در جریان خون رنج می برند در حالی که دیالیز کمتر از حد مطلوب برای بیماری است . پس چگونه به پاک کردن خون از بیماری مزمن کلیه با عملکرد 21٪ ؟

آن را به خوبی شناخته شده است که کلیه های سالم قادر به حفظ کارکرد روزانه بدن انسان از طریق تصفیه خون و حذف متابولیت ، در نتیجه نگه داشتن تعادل آب و الکترولیت ها و اسید و باز . با این حال ، کلیه ها از دست دادن بخشی از توابع خود را هنگامی که مقدار مشخصی از نارسایی کلیه و اختلال وجود داشته باشد، که منجر به اختلالات کلیوی که توده ای از زباله ها ، سموم و متابولیت دیگر قادر به خارج شدن از طریق ادرار حذف ، در نتیجه باعث خون آلوده مبتلا به رسوب متابولیک است.

به عنوان یک ماده در واقع، بیماری مزمن کلیه با عملکرد 21 درصد نشان می دهد مرحله شدید 4 CKD که رفتار به عنوان آسیب سیستمیک از نشانه ها و عوارض در حالی که دیالیز است که معمولا به بیماران تحت چنین شرایطی پیشنهاد در هنگامی که سطح کراتینین آنها 5.0mg/DL است می رسد . اگرچه دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن خون و امید به زندگی طولانی تر است ، آن را FER از کامل است که دارای محدودیت های متعدد . در یک طرف ، آن است که قادر به اصلاح با 21٪ عملکرد اساسا از علل ریشه ای بیماری مزمن کلیه است ، اما کاهش پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری ، در سوی دیگر ، آن را به ارمغان می آورد در مورد عوارض جانبی متعدد با آسیب ثانویه، که سرعت پیشرفت به سمت بیشتر زوال .

بر خلاف انتظار، درمان های طبیعی درمان ارجح برای پاک کردن خون ، که اعمال می شود برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کامل ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به بیماری مزمن کلیه با عملکرد 21 درصد درمان به طور طبیعی .

درمان آلودگی خون درمان طبیعی قابل توجهی در آن ، که نقش مهمی در تصفیه خون، مکمل عناصر و بازسازی کلیوی ، بنابراین دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده به موقع و به طور موثر به منظور پاک کردن خون CKD با 21٪ عملکرد بدون دیالیز است.

چگونه به پاک کردن خون بدون دیالیز CKD با عملکرد 21٪ ؟ ما امیدواریم که شما درک مختصری پس از خواندن مطالب فوق ، دریافت کنید . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پیشنهادات شخصی ، لطفا پیام زیر را ترک کرده و یا به صورت رایگان پزشک زندگی می کنند با یکدیگر مشورت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD , درمان CKD , پاک کردن خون بدون دیالیز CKD با 21 ٪ عملکرد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.