درمان FSGS GFR 42 بدون دیورتیک است

چهار شنبه 8 آبان 1392
ن : lafee

درمان FSGS GFR 42 بدون دیورتیک است

درمان FSGS GFR 42 بدون دیورتیک است
FSGS ، GFR 42 ، DiureticsStill به نگرانی در مورد ویژگی های متعدد بالینی FSGS ؟ به عنوان یک ماده در واقع ، این یک نوع بیماری مزمن کلیه را به ضایعه جزئی از گلومرول ها یا حلقه های مویرگی گلومرولی است، که شبیه به سندرم نفروتیک است. پس چگونه آن را درمان GFR 42 بدون دیورتیک ؟

به عنوان یک ماده در واقع ، FSGS، همچنین به عنوان کانونی اسکلروز گلومرولی است شناخته می شود ، یک نوع سندرم نفروتیک در کودکان و نوجوانان که حساب برای یک ششم از موارد است . این یک علت شایع از پروتئین های سنگین و همچنین دلیل مهم نارسایی کلیه از بزرگسالان است که برخی از بیماران تبدیل می شود به سرعت در حال پایان دادن به مرحله نارسایی کلیه است.

GFR توانایی فیلتراسیون گلومرولی کلیه ها، که آینه وضعیت عملکرد کلیوی است . در حالی که GFR 42 نشان می دهد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ، که رفتار به عنوان نشانه های مختلف در حال ظهور و عوارض ناشی از بافت های مختلف و ارگان های . ادم و پروتئینوری دیده می شود معمولا علائم آن ، که منجر به احتباس آب و سدیم و الیگوری . سپس دیورتیک ها به منظور افزایش تولید ادرار و حفظ تعادل داخلی آب به بیماران در اکثر موارد استفاده شود. در واقع از دیورتیک می توانند به سهولت از پدیده های سطحی به طور موقت ، که ، با این حال ، ممکن است باعث عدم تعادل الکترولیت ها و اسید و باز ، قند خون . علاوه بر این، بسیاری از دیورتیک ها باید به طور مشترک با عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و هورمون ، است که بدتر FSGS GFR 42 و سرعت پیشرفت به بخش وخامت بیشتر استفاده می شود.

درمان های طبیعی ، درمان های مطلوب با TCM، استفاده شده است که برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از علل ریشه ای ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی اساسا به طوری به عنوان درمان FSGS GFR 42 بدون دیورتیک .

درمان آلودگی خون درمان طبیعی آن ترجیح داده است ، که نقش موثری در تصفیه خون ، مکمل عناصر و بازسازی تابع ، بنابراین نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده به موقع و به طور موثر به منظور معکوس مرحله 3 تا حد امکان CKD .

در یک کلام، آن قول داده است برای بیماران تحت چنین شرایطی به طور کامل در اکثر موارد به عنوان زمانی معکوس به آنها دارو تشخیص و قبل از آن دریافت شده است . پیشنهادات بیشتر شخصی لطفا پیام زیر ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS , درمان FSGS, درمان FSGS GFR 42 بدون دیورتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.