چیست بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD )

چهار شنبه 8 آبان 1392
ن : lafee

چیست بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD )

چیست بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD )
بیماری کلیه پلی کیستیک ، بیماری کلیه پلی کیستیک PKD (PKD) CKD ژنتیکی است که معمولا با کیست ابعاد مختلف در کلیه دو جانبه ، که به تدریج سازه های کلیوی و توابع را افزایش می دهد و خسارات دیده می شود ، در نتیجه بیشتر باعث پایان دادن به مرحله نارسایی کلیه .

بر اساس به حالت متمایز وراثت ، بیماری کلیه پلی کیستیک به بیماری اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک ( میبرد ) و بیماری کلیه پلی کیستیک اتوزومال مغلوب ( ARPKD ) تقسیم شده است. بیماران مبتلا به بیماری سابق است که معمولا در دوران جوانی تا میانسالی تشخیص داده در حالی که دومی را می توان در بچگی تشخیص داده شده است .

در حالی که میبرد به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک با ابتلا به 1 / 1000 ~ 4000/1 است ، که شایع ترین بیماری کلیوی های ژنتیکی ژن تنها برای بیماران خود را در 30 تا 50 بالغ شناخته شده است. به عنوان یک ماده در واقع ، این است کهوجه تسمیه دقیق که میبرد میتواند به افراد در تمام سنین حمله نیست. علاوه بر این، میبردنوع از آسیب های سیستمیک جای کلیه تنها مربوط ، که شامل کیستهای کبدی ، کیست لوزالمعده ، آنوریسم مغزی و اختلالات دریچه قلب ، و غیره در حال حاضر تایید در که PKD1HE و PKD2 دو نوع از ژن جهش از بیماری کلیه پلی کیستیک است. شایان ذکر است که 50 ٪ از بیماران بیش از 60 را به پایان دادن به مرحله نارسایی کلیه ، که حساب برای 5٪ ~ 10٪ از علل بیماری توسعه وجود دارد .

ARPKD CKD ژنتیکی مغلوب با حمله قابل توجهی در بچگی ، استفاده شده است که به نام کودکانه بیماری کلیه پلی کیستیک در حالی که تعداد کمی از موارد کودکان و نوجوانان است. 10000/1 ~ 1/ 40000 از بیماران مبتلا به قرارداد ARPKD ، که با کبد درگیر از قبیل کیست های کبدی همراه است . PKHD1 به عنوان کشف ژن بیماریزایی که 50 درصد از کودکان بیمار برای نارسایی تنفسی و یا نارسایی کلیه در چند روز حتی چند ساعت جان خود را از دست می دهند در حالی که بزرگسالان جان سالم به در برده است به طور عمده به عنوان گسترش دوک نخ ریسی از مجرای جمع آوری کلیه، که بیشتر منجر به نارسایی کلیه با اتساع مجرای داخل مادرزادی رفتار فیبروز کبدی و فشار خون پورتال ، و غیره

بیماری کلیه پلی کیستیک چیست؟ به عنوان یک ماده در واقع ، آن را قول داده است برای بیماران به طور بنیادی در بسیاری از موارد به عنوان زمانی معکوس به عنوان آنها تشخیص و درمان زودتر را دریافت . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی است که درمان های مطلوب برای اصلاح بیماری مزمن کلیه به موقع و به طور موثر ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک , بیماری کلیه پلی کیستیک مبانی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.