پیش آگهی نفروپاتی با فشارخون بالا و پروتئینوری

سه شنبه 7 آبان 1392
ن : lafee

پیش آگهی نفروپاتی با فشارخون بالا و پروتئینوری

پیش آگهی نفروپاتی با فشارخون بالا و پروتئینوری

فشار خون بالا ، تعداد دو علل بیماری مزمن کلیوی ( CKD) در اختلال کلیه clinic.The باعث فشار خون بالا به عنوان نفروپاتی فشار خون بالا شناخته شده است . پروتئینوری می تواند در برخی از موارد نفروپاتی فشار خون بالا رخ می دهد و همچنین یک شتاب دهنده مهم در بدتر شدن function.How کلیه آگهی نفروپاتی با فشارخون بالا و پروتئینوری است ؟

نفروپاتی با فشارخون بالا و پروتئینوری

رگ های خونی کوچک در کلیه ها عمل می کنند به عنوان فیلتر در عروق خونی کوچک kidneys.The ، خاص اندازه وضعیت راست holes.In ، مواد زائد می تواند از طریق حفره ها و در نهایت در ادرار منتقل می کند. در همین حال، مواد مفید در بدن مانند پروتئین ها حفظ شود.

با این حال ، اگر فشار خون بالا نگه می دارد ، آن را باعث فشار اضافی در زمان vessels.Over خون کوچک ، عروق خونی به impaired.As تبدیل خواهد شد در نتیجه، مقدار زیادی از پروتئین را از طریق سوراخ در نتیجه عبور و در نهایت در ادرار ، منجر به پروتئینوری .

پروتئینوری یک شتاب دهنده قابل توجهی در بدتر شدن پیش آگهی از nephropathy.It فشار خون بالا به بافت های کلیه سمی است و می توانید نکروز گلومرولها در کلیه ها به طور قابل توجهی سرعت بخشیدن به .

چگونه به منظور بهبود پیش آگهی با پروتئینوری نفروپاتی فشار خون بالا ؟

برای بهبود پیش آگهی با پروتئینوری نفروپاتی فشار خون بالا ، کنترل پروتئینوریدرمان مهم است داروها part.Some می توانند نفوذپذیری عروق خونی کلیوی را کاهش می دهد ، در نتیجه کاهش نشت پروتئین به ادرار است .

اگر فشار خون می تواند محدودیتهای کنترل ، می تواند فشار بر روی عروق خونی کوچک در کلیه ها کاهش می دهد. بدین ترتیب ، آن را نیز می توانید کنترل پروتئینوری در سندرم نفروتیک کمک کند.

با این حال ، به بهبود پیش آگهی نفروپاتی فشار خون بالا با پروتئینوری قابل ملاحظه ای ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن اختلال عروق خونی کوچک در کلیه ها به منظور ارتقاء کلیه function.Micro چینی داروها Osmotherapy یک درمان مؤثر برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا است و آن را می توانید افزایش عملکرد کلیوی قابل ملاحظه ای .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیش آگهی نفروپاتی با فشارخون بالا و پروتئینوری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.