چگونه به معکوس پروتئینوری در بیماری کلیه دیابت

سه شنبه 7 آبان 1392
ن : lafee

چگونه به معکوس پروتئینوری در بیماری کلیه دیابت

چگونه به معکوس پروتئینوری در بیماری کلیه دیابت

بیماری کلیوی ناشی از دیابت ثانویه به diabetes.Compared با افراد غیر دیابتی است ، پیش آگهی بیماری کلیوی ناشی از دیابت است worse.Proteinuria یک شتاب دهنده قابل توجهی در بدتر شدن پیش آگهی بیماری کلیوی ناشی از دیابت است . بنابراین ، مهم است که به عقب پروتئینوری در بیماری کلیوی ناشی از دیابت است .

علل پروتئینوری در بیماری های کلیوی دیابت

که کلیه ها از میلیون ها نفر از عروق خونی کوچک با سوراخ های ریزتر درست می کند در آنها عمل می کنند به عنوان خون filters.As جریان از طریق عروق خونی تشکیل شده است، مولکول های کوچک از طریق سوراخ فشار می شود و از بدن در قالب ادرار مرخص . مواد مفید مانند پروتئین و گلبولهای قرمز خون بیش از حد بزرگ هستند که از طریق سوراخ ها عبور و در خون حفظ خواهد شد .

با این حال ، در دیابت ، قند خون بالا می تواند فشار اضافی در kidneys.All قرار دهید این کار اضافی بر روی فیلتر می تواند آنها را در طول سال بسیاری از time.After پوشیده ، آنها شروع به نشت و پروتئین بسیار مفید است در ادرار از دست داده است ، بنابراین نتیجه در دیابت کلیه disease.In بازگشت ، پروتئینوری می تواند زوال عملکرد کلیه به طور قابل توجهی را تسریع بخشد.

چگونه به معکوس پروتئینوری در بیماری کلیوی ناشی از دیابت ؟

یک راه آسان و موثر برای کاهش پروتئین در ادرار است که به یک رژیم غذایی کم پروتئین . بر اساس درجه صدمه به کلیه ها ، مقدار مناسب پروتئین در رژیم غذایی روزانه اضافه شده است.

کنترل شدید سطح قند خون می تواند فشار بر روی کلیه ها کاهش می دهد. همچنین می توانید نشت پروتئین در urine.In علاوه بر کمک پایین ، مهم برای بیماران به حفظ فشار خون تحت کنترل است .

راهنمایی درمان فوق را می پروتئینوری در دیابت بیماری کلیوی کمتر است، اما می توانید آن را کنترل completely.To پروتئینوری در بیماری دیابت کلیه اساسا کنترل نیست ، بیماران باید درمان برای بازگرداندن اختلال عروق خونی کوچک در kidneys.Micro چینی داروها Osmotherapy است یک درمان مؤثر برای بیماران مبتلا به این بیماری است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پروتئینوری ، دیابت بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.