مرحله 4 بیماری مزمن کلیه (CKD) پیش آگهی

دو شنبه 6 آبان 1392
ن : lafee

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه (CKD) پیش آگهی

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه (CKD) پیش آگهی

بیماری مزمن کلیه (CKD) اشاره به کاهش پیشرونده عملکرد کلیوی و می تواند به در 5 نفر stages.A با مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی با عملکرد کلیوی بین 15 تقسیم ~ 29 ٪ از normal.How را مرحله 4 پیش آگهی بیماری کلیوی مزمن است ؟

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ، عملکرد کلیه کاهش می یابد مواد زائد در خون ساخت تا باعث یک بیماری به نام شخص uremia.A با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است به احتمال زیاد به منظور توسعه یک میزبان از عوارض مانند فشار خون بالا ، کم خونی ، بیماری های استخوان بیماری قلبی etc.If هیچ درمان موثر استفاده می شود ، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد در آینده ای نزدیک مورد نیاز است .

مرحله 4 پیش آگهی بیماری کلیوی مزمن

مرحله 4 پیش آگهی بیماری مزمن کلیه از فرد از فرد متفاوت است ، به دلیل آن است که توسط variables.How مبتلا به بهبود پیش آگهی و بیماران زندگی می کنند بهتر مسئله مهم در رابطه برای آنها می شود .

کنترل عوارض

عوارض به عنوان progresses.Most بیماری کلیوی بیماران جان خود را از دست می دهند از عوارض قبل از کلیه خود را شکست رخ خواهد داد . بیماری قلبیعلت مرگ مهمی از مردم با مرحله 4 disease.How مزمن کلیوی برای کنترل موثر از عوارض مرتبط با ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات و انتقادات پزشکی است .

بهبود عملکرد کلیوی

در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه ، عملکرد کلیه significantly.If کاهش عملکرد کلیه را می توان افزایش یافته است، کلیه بهتر کار خواهد کرد برای فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است . در این راه، از عوارض مرتبط خواهد شد به طور کامل کنترل شده و مرحله 4 پیش آگهی بیماری کلیوی مزمن بهبود خواهد .

چگونه برای افزایش عملکرد کلیوی ؟ میکرو چینی Osmotherapy داروها ، یک درمان موثر برای مرحله 4 disease.This مزمن کلیه است درمان گیاهی عاری از عوارض جانبی در body.The از مواد تشکیل دهنده دارو موثر است می توانید خود بازسازی بافت کلیه را تحریک ، در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی اساسا و به طور کامل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیش آگهی CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.