FSGS با کراتینین 4.8 : چگونه به درمان پروتئینوری به طور طبیعی

دو شنبه 6 آبان 1392
ن : lafee

FSGS با کراتینین 4.8 : چگونه به درمان پروتئینوری به طور طبیعی

FSGS با کراتینین 4.8 : چگونه به درمان پروتئینوری به طور طبیعی
پروتئینوری ، FSGS، 4.8Do ها کراتینین شما هنوز هم به سادگی کاهش پروتئینوری از طریق هورمون ، در حالی که چشم پوشی از ریشه باعث می شود در زیر ؟ هنگامی که کراتینین 4.8 با FSGS وجود دارد و چه باید کرد برای از بین بردن پروتئین در ادرار به موقع و به طور موثر ؟

FSGS به عنوان یک ماده در واقع ، به طور معمول دیده می شود آسیب گلومرولی اولیه سندرم نفروتیک به کودکان، رفتار که به عنوان پروتئین های سنگین و ادم شدید است که 40٪ تا 60٪ از این بیماری را نشان می دهد به عنوان توسعه پیشرونده مزمن ، که بیشتر معلوم می شود نارسایی کلیه است.

سطح کراتینین محتوای متابولیت عضله در بدن انسان است که قادر به منعکس کننده توانایی فیلتراسیون گلومرولی کلیه ها به طوری که برای ارزیابی عملکرد پسماند کلیوی است. در حالی که کراتینین 4.8 نشان می دهد مرحله 3 نسبتا پیشرفته بیماری مزمن کلیه با علائم مختلف در حال ظهور و عوارض ناشی از سیستم های مختلف و ارگان . پروتئینوری ویژگی های بالینی قابل توجهی است که در آن ، که به معنی گلومرول های آسیب دیده شدید . شایان ذکر است که به سادگی کنترل پروتئینوری موقت و بی مبالات است، که ، در واقع، یک تاخیر البته واتلاف پول است .

پس چگونه به درمان پروتئینوری مؤثر و به اندازه کافی از FSGS با کراتینین 4.8 ؟ درمان های طبیعی درمان ترجیح داده با TCM انتخاب شده است، که به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از مبدا استفاده شده ، بنابراین حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه به طوری که برای اصلاح به طور طبیعی بیماری مزمن کلیه .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان مناسب طبیعی در آن استفاده شده است که برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی است، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن توابع کلیوی به منظور درمان پروتئینوری با FSGS از کراتینین 4.8 تا آنجا که ممکن است .

مطالب فوق عمدتا به معرفی نحوه درمان پروتئینوری با FSGS از کراتینین 4.8 به طور طبیعی . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS , FSGS علائم پروتئینوری به طور طبیعی , درمان از FSGS با کراتینین 4, 8,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.