درمان برای لاغری کلیوی دو طرفه با کراتینین 5.6

دو شنبه 6 آبان 1392
ن : lafee

درمان برای لاغری کلیوی دو طرفه با کراتینین 5.6

درمان برای لاغری کلیوی دو طرفه با کراتینین 5.6

آتروفی دو طرفه کلیوی اشاره یک وضعیت که در آن هر دو کلیه در size.When کلیه ها کوچکتر می شوند را کاهش دهد ، آنها با شکست مواجه خواهد شد به عملکرد properly.Hence ، سطوح بالایی از مواد زائد متابولیک خواهد ساخت تا در body.Creatinine 5.6 با عملکرد بسیار جدی کلیوی در ارتباط است کاهش . درمان برای آتروفی دوجانبه کلیه با کراتینین 5.6 چیست؟

آتروفی دو طرفه کلیه با کراتینین 5.6

نفرون واحد کارکردی اساسی در کلیه kidneys.Every است حدود یک میلیون nephrons.However است تشکیل شده است،انواع شرایط و بیماری که می تواند نفرون مختل و کاهش تعداد nephrons.If سالم وجود دارد ، کلیه ها را در اندازه کوچک می شود ، در نتیجه در کلیه atrophy.In اغلب موارد ، نفرون در هر دو کلیه ها درگیر خواهد شد، و در نتیجه آتروفی دو طرفه کلیوی .

زمانی که کلیه ها در اندازه کاهش می دهد ، آنها نمی خواهند عملکرد نادرست . از این رو ، کراتینین خواهد ساخت تا در نتیجه طبیعی کراتینین در خون bloodstream.The باید 0.6 ~ 1.1.For ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه ، سطح کراتینین می کند تا بیش از نیمی از عملکرد کلیه از دست داده می شود را افزایش نمی دهد . کراتینین 5.6 چندین بار به عنوان بالا به به عنوان result.It طبیعی است با عملکرد کلیوی بسیار جدی همراه است decline.As در نتیجه،تعداد زیادی از عوارض و ناراحتی رخ خواهد داد.

درمان آتروفی دوجانبه کلیه با کراتینین 5.6

به عنوان شرایط و بیماری های مختلف است که می تواند باعث آتروفی دو طرفه کلیوی وجود دارد ، گام اول درمان است به شکلخاص causes.If شما هیچ نظری ندارم در این مورد ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما در حال حاضر چت ! اگر علل می تواند کنترل شود ، عملکرد کلیوی خواهد شد ، از کاهش متوقف شده است.

با این حال ، به عقب آتروفی دو طرفه کلیه با کراتینین 5.6 ، درمان تهاجمی تر باید مورد استفاده قرار گیرد برای تعمیر نفرون مختل و افزایش تعداد نفرون سالم است .

میکرو چینی داروها Osmotherapyدرمان موثر برای بیماران با کلیوی داروهای موثر دو طرفه atrophy.The است ، می تواند کمک به تعمیر نفرون اختلال به افزایش تعداد نفرون سالم . در این روش ، کلیه ها در اندازه را افزایش می دهد و بهتر کار خواهد کرد برای انجام توابع .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.