می تواند باعث مشکلات پوستی کراتینین بالا

دو شنبه 6 آبان 1392
ن : lafee

می تواند باعث مشکلات پوستی کراتینین بالا

می تواند باعث مشکلات پوستی کراتینین بالا

سطح کراتینین به عنوان یک شاخص اندازه گیری مهم در اندازه گیری چگونه کلیه خود را کراتینین functioning.High با صدمه به کلیه ها همراه است و به علت مشکلات کلیوی function.Can بالا کراتینین پوست کاهش می یابد ؟

کراتینین بالا و مشکلات پوستی

کراتینین محصول جانبی متابولیسم عضلانی است و آن است که به طور معمول از بدن توسط kidneys.However فیلتر ، زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کنند ، کراتینین در بدن تجمع می یابد . در واقع، کراتینین به خودی خود سمی نیست در همه، اما سطوح بالای کراتینین به سطح بالایی از مواد زائد در بدن و سایر مشکلات جدی سلامت .

در حالی که هیچ ارتباط مستقیمی بین کراتینین بالا و مشکلات پوستی وجود دارد ، بیماران از مشکلات پوستی رنج می برند ، در صورتی که سطح کراتینین است بسیار بالاتر از حد طبیعی است .

علل مشکلات پوستی در افراد مبتلا به کراتینین بالا

مشکلات پوستی شوند کاملا رایج هستند در بیماران کلیوی مانند خارش پوست ، پوست خشک، یخ زدگی اورمی در etc.The پوست مقاله زیر به این مشکلات در جزئیات را توضیح دهد .

خارش پوست

خارش پوست در بیماری های کلیوی است که عمدتا به دلیل به ساختمان بالا از فسفر در body.Phosphorus است ، یک نوع از مواد معدنی مهم در بدن است و آن نقش مهمی در سالم نگه داشتن استخوان . با این حال ، زمانی که کلیه ها دچار اختلال ، فسفر را از سطوح adequately.High بدن از فسفر برداشته نمی شود می تواند منجر به خارش پوست می دهد.

پوست خشک

پوست خشک یکی از مشکلات شایع پوست در افراد مبتلا به کراتینین بالا است که عمدتا به دو causes.Firstly نسبت داده ، بیماران کلیوی باید به محدود کردن مصرف مایعات ، بنابراین در محتوای پایین تر از مایع در body.Secondly در ، سیستم غدد درون ریز را تحت تاثیر قرار خواهد اگر کلیه شما عملکرد از غده well.Oil می تواند oil.It به اندازه کافی تولید نمی کند یک عامل منتسب به پوست خشک است.

در برابر سرما اورمی روی پوست

پوست بیمار ممکن است زرد همراه با خارش پوست به دلیل یخ زدگی اورمی در برابر سرما skin.Uremic بر روی پوست است به علت تجمع بالای اوره در body.The اوره انباشته شده را می توان از بدن از طریق عرق کردن غده به شکل کریستال بر روی پوست مرخص . کریستال بر روی پوست در برابر سرما اورمی نامیده می شود .

مشکلات پوستی در افراد مبتلا به کراتینین بالا . اگر بدانم راهنمایی برای مقابله با آنها ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com برای اطلاعات بیشتر به آدرس یک ایمیل ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.