نفروپاتی دیابتی : شما چه مراحل در ؟

شنبه 4 آبان 1392
ن : lafee

نفروپاتی دیابتی : شما چه مراحل در ؟

نفروپاتی دیابتی : شما چه مراحل در ؟
مرحله ، نفروپاتی دیابتی NephropathyDiabetic به عنوان مهمترین عارضه دیابت، که در حال حاضر تبدیل به دومین علت اصلی مرحله نهایی بیماری کلیه شناخته شده است. با این حال ، کسانی که از آن رنج می برند : شما دقیقا بدانید چه وضعیت فعلی شما است ؟ چه مراحل شما را در هستند؟

به عنوان یک ماده در واقع ، نفروپاتی دیابتی تبدیل خواهد شد بسیار سخت تر از سایر بیماری های کلیه زمانی که آن را معلوم می شود CKD پیشرفته، که نسبت به اختلالات سوخت و ساز پیچیده آن . بنابراین، آن را از اهمیت زیادی برای دریافت دارو به موقع و موثر است.

قبل از آن، آن را برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به مطمئن شوید که در مورد وضعیت بیمار خود را از مراحل که در زیر ذکر شده ضروری است، در نتیجه منجر به درمان مناسب و کامل .

مرحله 1: دوره GFR بالا با کلیه هیپرتروفیک

این تغییر در اوایل مطابق با قند خون بالا، که قادر است با کنترل قند خون ، رها شده است. چند آسیب های پاتولوژیک در این دوره به نظر می رسد .

مرحله 2: دوره پروتئینوری متعارف

GFR بالاتر از حد طبیعی است ، که عمدتا به عنوان غشای پایه گلومرولی incrassated رفتار و افزایش ماتریس مزانژال است. دفع ادراری آلبومین ( امارات متحده عربی ) پس از ورزش، که به تدریج به حالت عادی با استراحت باز می گرداند افزایش می یابد. شایان ذکر است که بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به طور پیوسته در این وضعیت ماندن برای یک مدت زمان نسبتا طولانی با کنترل قند خون خوب است.

مرحله 3: نفروپاتی دیابتی در مراحل اولیه ، شناخته شده به عنوان دوره پروتئینوری خفیف مداوم

GFR شروع به کاهش به حالت عادی، که نشان می دهد تغییرات پاتولوژیک کلیوی زمینه ای ندولر کلافه (گلومرول) و ضایعات شفاف سرخرگ . امارات متحده عربی به طور مداوم افزایش می یابد به 20 ~ 200μg/min با پروتئینوری خفیف ، که می تواند با ACEI یا ARB کاسته شده به طوری که برای کم کردن سرعت پیشرفت نفروپاتی دیابتی .

مرحله 4: دوره بالینی نفروپاتی دیابتی

ندول KW به عنوان تغییر پاتولوژیک معمولی، که منجر به پروتئینوری مداوم های سنگین ( امارات متحده عربی > 200μg/min ) یا پروتئینوری بیش از 500mg در / D که سندرم نفروتیک به نظر می رسد تا 30 ٪ از بیماران با کاهش مستمر GFR به نظر می رسد . مشخصه در این دوره است که پروتئینوری با GFR کاهش .

مرحله 5 : مرحله پایان دوره نارسایی کلیه

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی از کمتر از 10ml/min GFR در حالی که پروتئین در ادرار را کاهش می دهد با اسکلروز گلومرولی است . علائم و عوارض سیستمیک مختلف ظاهر می شود، که نیاز به دیالیز است .

چه مراحل نفروپاتی دیابتی هستید؟ اگر شما هر گونه سوال در مورد درمان های کلیوی ، لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی , مبانی نفروپاتی دیابتی , چه مراحل آیا شما مبتلا به نفروپاتی دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.