آیادرمانی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به غیر از پیوند وجود دارد

شنبه 4 آبان 1392
ن : lafee

آیادرمانی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به غیر از پیوند وجود دارد

آیادرمانی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به غیر از پیوند وجود دارد
بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند اغلب با پیوند کلیه یا دیالیز توصیه می شود . بیمارانی که با موفقیت از طریق عمل جراحی ، دیالیز نیاز نیست و ممکن است شانس بالاتری از زندگی یک زندگی طولانی تری داشته باشند . با این حال ، بیماران نیاز به پیشخدمت یک اهدا کننده و بدن آنها ممکن است کلیه های جدید و با برخی از عوارض رد با هم . بنابراین بیماران ممکن است بپرسید: آیا درمانی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به غیر از پیوند وجود دارد ؟
در واقع، به جز از پیوند است ، هنوز هم یکی دیگر از راه کارآمد به نام آلودگی خون درمانی برای درمان نارسایی کلیه وجود دارد . در مقایسه با پیوند کلیه ، تفاوت بارز ترین این است که درمان آلودگی خون ، رفتار بیماری با درمان خون . دلیل اصلی که چرا مردم مبتلا به نارسایی کلیه مورد حمله قرار است ، چرا که خون خود را در بدن آلوده هستند ، بنابراین به منظور درمان بیماری های کلیوی ، ما باید برای اولین بار خون آلوده روشن است. و این درمان می تواند اثر را از طریق سه مرحله زیر را .

Ⅰ . درمان ترکیبی تصفیه خون

این دوره است برای روشن شدن مواد مسدود پیوستن به دیواره عروق و سموم در خون بارها و بارها بازداشت با حال حاضر فن آوری تصفیه خون فیزیکی به طوری که علت ریشه ای بیماری های کلیوی ، خون آلوده در بدن بیمار ، قابل بازیابی می باشند .

Ⅱ . مکمل عناصر

این روش در از بین بردن عوامل التهابی از طریق طب چینی ، و مهار تجمع عوامل التهابی انجام شده است. علاوه بر این ، ما عرضه خواهد شد انواع مختلف عناصر کمبود بستگی دارد به درجه ای از آسیب کلیوی برای کمک به بازگرداندن عملکرد کلیوی .

Ⅲ. بازسازی تابع ( روند نوسازی )

در این فرایند ، ما از بعضی از داروها و درمان چینی برای بازگرداندن عملکرد کلیوی به منظور مطمئن شوید خون نمی خواهد دوباره ناسالم و جلوگیری از عود بیماری کلیوی استفاده کنید. در این مورد، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه یک زندگی عادی و عاری از درد و رنج بیماری کلیوی زندگی می کنند.

چه بیشتر، آلودگی درمانی خون به طور عمده در طب چینی بستگی دارد ، پس از آن دارای عوارض جانبی کمی دارد . آیا شما هنوز هم با نارسایی کلیه دچار مشکل شده است ؟ لطفا برای ماایمیل در ckdstage@hotmail.com ارسال و یا صحبت کردن با پزشک آنلاین ما اینجا را کلیک کنید ، و ما آماده ایم به شما کمک کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه , پیوند کلیه , درمان آلودگی خون,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.