بیماری های سیستم قلبی و عروقی در نارسایی مزمن کلیه

جمعه 3 آبان 1392
ن : lafee

بیماری های سیستم قلبی و عروقی در نارسایی مزمن کلیه

بیماری های سیستم قلبی و عروقی در نارسایی مزمن کلیه

نارسایی مزمن کلیه یک اختلال بسیار پیچیده ای است که می تواند شامل بدن در چند systems.Read مقاله زیر را به آگاهی از بیماری های سیستم قلبی و عروقی در نارسایی مزمن کلیه است.

فشار خون بالا

در مرحله پیشرفته ای از نارسایی مزمن کلیه ، حدود 80٪ ~ 90 ٪ از بیماران مبتلا به فشار خون بالا است . فشار خون بالا می تواند یک علت و یا ناشی از نارسایی مزمن کلیه است . بنابراین ، مهم است که برای بیماران به درک رابطه بین فشار خون بالا و نارسایی مزمن کلیه است .

نارسایی قلب

نارسایی قلبی یکی از مظاهر نارسایی مزمن کلیه است . برخی از بیماران ممکن است آن را در طول دیالیز توسعه نارسایی قلبیعلت مرگ و میر قابل توجهی از بیماران کلیوی است .

کاردیومیوپاتی

در نارسایی مزمن کلیه ایجاد سطح بالایی از سموم و مواد زائد در بدن و می تواند اثرات سوء عضله قلب تاثیر می گذارد علاوه بر این، هنوز هم وجود دارد برخی از عوامل دیگری که می تواند عضله قلب مانند فشار خون بالا ، کم خونی ، اختلال سوخت و ساز چربی ، سوء تغذیه تاثیر می گذارد . ، عفونت ، و غیره

پریکاردیت

پریکاردیت یکی از تظاهرات بیماری های سیستم قلبی و عروقی است و این اغلب در مرحله پیشرفته ای از نارسایی مزمن کلیه اتفاق می افتد و اغلب همراه با کاهش دفع ادرار ، کم خونی ، اختلال عصبی ، تهوع و استفراغ، تورم جدی ، بوی آمونیاکی در دهان و غیره

فوق مظاهر از بیماری های قلبی عروقی در بیماریهای کلیوی مزمن failure.As این شرایط می تواند تهدید کننده زندگی باشد ، مهم است که برای بیماران به دنبال یک ایمیل به treatment.Send تهاجمی به kidneycares@hotmail.com به دریافت پیشنهادات پزشکی را به آن شرایط را کنترل کنید.

نارسایی مزمن کلیه از بسیار پیچیده condition.Besidesبیماری بیماری های قلبی و عروقی ، بیماران نیز از بیماری هایی که شامل سیستم های دیگر مانند سیستم خون ، سیستم عصبی ، سیستم تنفسی و غیره بسیاری از بیماران کلیوی رنج می برند از خود بیماری کلیوی جان خود را از دست می دهند نمی ، اما عوارض مرتبط . بنابراین، این مهم است برای بیماران به دنبال درمان تهاجمی برای کنترل این عوارض به طور موثر .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عوارض نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.