آیا می توانم به نفروپاتی غشایی توسعه به نارسایی مزمن کلیه

جمعه 3 آبان 1392
ن : lafee

آیا می توانم به نفروپاتی غشایی توسعه به نارسایی مزمن کلیه

آیا می توانم به نفروپاتی غشایی توسعه به نارسایی مزمن کلیه

نفروپاتی غشایی یک اختلال با التهاب و تغییرات ساختاری از گلومرول است کهفیلتر در نفروپاتی های غشایی kidneys.Can توسعه به نارسایی مزمن کلیه است ؟

آیا می توانم نفروپاتی غشایی به نارسایی مزمن کلیه می شوند؟

نفروپاتی غشایی است یک سیستم immunologically دارو کلیه disorder.Immune این یک سیستم محافظ قدرتمند در body.When مواد مضر خارجی به بدن حمله می باشد ، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی تولید برای آنها شکست.

با این حال ، در نفروپاتی غشایی ، سیستم ایمنی بدن نتواند به عمل properly.Asنتیجه ، پروتئین های ایمنی ساخت در گلومرولی زیرزمین غشاء abnormally.The سپرده ها غیر طبیعی از پروتئین های ایمنی می تواند باعث التهاب در کلیه ها می شود ، و در نتیجه تابع decline.So کلیوی پیشرونده بیماران مبتلا به نفروپاتی غشایی نارسایی مزمن کلیه ایجاد می شود.

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی غشایی به نارسایی مزمن کلیه ؟

برای جلوگیری از نفروپاتی غشایی به نارسایی مزمن کلیه ، چه درمان باید مورد استفاده قرار گیرد ؟درمان ترکیبی از سلول های بنیادی و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، درمان توصیه شده برای افراد با nephropathy.Read غشایی در به یاد بگیرند که چگونه این دو تیمار عمل به درمان نفروپاتی غشایی است .

ایمن درمانی

های بنیادی می تواندپاسخ التهابی در کلیه در way.Once سریع و موثر التهاب در کلیه ها کنترل سرکوب ، هیچ آسیب بیشتری را انجام خواهد داد kidneys.In این راه ، عملکرد کلیه علاوه بر deteriorating.In را متوقف ، ایمونوتراپی می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح می و بازسازی سیستم ایمنی طبیعی در body.Hence است ، آن را می توانید توانایی خود شفا بدن را بالا ببرد.

میکرو چینی Osmotherapy داروها ،

میکرو چینی داروها Osmotherapy یک درمان خارجی است طبیعی برای بیماری های کلیوی است و آن را به اثرات درمانی بسیار زیادی در عملکرد بالینی نشان داده شده است .

داروهای چینی می توانید ذخایر پروتئین ایمنی را در کلیه ها کاهش و آنها را در blood.Eventually ، سپرده تخریب خواهد شد از body.In علاوه بر فیلتر ، داروهای چینی تونیک به بافت های کلیوی هستند و می تواند اختلال tissues.In کلیه این راه بازسازی ، عملکرد کلیه خواهد شد بهبود نفروپاتی fundamentally.Membranous است به نارسایی مزمن کلیه جلوگیری خواهد شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی غشایی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.