درمان نفروپاتی غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک

چهار شنبه 1 آبان 1392
ن : lafee

درمان نفروپاتی غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک

درمان نفروپاتی غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک

نفروپاتی غشایی است یک اختلال کلیه با تغییرات و التهاب گلومرول ها است که کمک به فیلتر کردن مواد زائد و مایعات از سندرم body.Nephrotic یک عارضه مشترک از غشایی nephropathy.What است ، توصیه می شود برای درمان نفروپاتی غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک است؟

نفروپاتی غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک

نفروپاتی غشایی یک اختلال immunologically دارو است ، که در آن حملات سیستم ایمنی بدن به بافتهای کلیه اشتباهات ، منجر به التهاب در التهاب kidneys.The را می توانید ساختار کلیه را مختل و باعث کاهش عملکرد کلیه . وقتی که از گلومرول مشکل دارند، آنها می توانند نشت پروتئین جلوگیری نمی کند از بدن ، بنابراین در پروتئین در ادرار . سنگین پروتئین در ادرار می تواند در سندرم نفروتیک می شود.

درمان نفروپاتی غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک می تواند پیش آگهی نفروپاتی غشایی significantly.Therefore ، بدتر ، مهم است که برای بیماران به دنبال برای treatment.What تهاجمی موثر برای درمان نفروپاتی غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک است؟

درمان مرسوم تنها می تواند علائم را کاهش دهد و کم کردن سرعت progression.To بیماری جلوگیری از پیشرفت بیماری و افزایش عملکرد کلیوی ، درمانهای جدید باید روند درمان داشته باشد.

در درمان مرسوم ، مهارکننده های ACE و داروهای ARB که اغلب به pressure.Corticosteroids خون را پایین استفاده می شود و داروهای دیگر می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای سرکوب سیستم ایمنی بدن است . در همین حال، یک رژیم غذایی متعادل نیز نقش حیاتی در مدیریت نفروپاتی غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک ایفا می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان مرسوم ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما مشورت کنید !

علاوه بر این، ایمونوتراپی دردرمان مهم در درمان نفروپاتی غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک است. در این روش درمانی می تواند پاسخ التهابی در کلیه ها و سرکوب کمک به بازسازی سیستم ایمنی طبیعی در body.If تا ، سیستم ایمنی بدن به بافت ها و سلول های کلیه حمله هر longer.Also نیست ، آن می توانید سیستم خود را بهبود را در بدن فعال به تحریک بازسازی بافت و سلول های اختلال کلیه ، در نتیجه در بهبود عملکرد کلیه .

استفاده ترکیبی از درمان مرسوم و درمان جدید می تواند نفروپاتی غشایی مبتلا به سندرم نفروتیک موثر و اساسا بدون عود و پیشرفت بیماری را درمان کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی غشایی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.