درمان PKD با کیست های متعدد در کلیه

چهار شنبه 1 آبان 1392
ن : lafee

درمان PKD با کیست های متعدد در کلیه

درمان PKD با کیست های متعدد در کلیه

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)اختلال ژنتیکی با کیست های متعدد در هر دو از کیست های بزرگ kidneys.The است هستند مقصر اصلی از deterioration.What عملکرد کلیه استدرمان PKD با به کیست های متعدد بر روی کلیه است ؟

در PKD با کیست های متعدد بر روی کلیه

PKDdisorder.As های ژنتیک سلول های اپیتلیال در توبول کلیوی تبدیل به سلول های پوشش بر روی دیوار کیست کلیوی است ، سلولهای ترشحی ability.If را تحولات غیر طبیعی ادامه دارد و مایع کیستیک بیشتر تولید می شود ، کیست در هر دو اندازه و را افزایش می دهد سن number.With ، جایگزین کیست های بزرگ تر و سالم تر بافت کلیه ، در نتیجه در کاهش های کلیوی function.Approximately 60 ٪ از بیماران مبتلا به PKD نارسایی کلیه در 60 سالگی توسعه .

درمان PKD با کیست های متعدد بر روی کلیه

همانطور که کیست های زیادی هستند که مقصر اصلی کاهش عملکرد کلیوی ، هدف درمان اولیه است برای جلوگیری از افزایش کیست در اندازه و number.Additionally ، به عنوان نفرون دچار اختلال شده است ، بازگرداندن نفرون اختلال باید بخش مهمی در بهبود کلیوی تابع.

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، یک درمان موثر برای PKD با کیست های متعدد بر روی kidney.Itدرمان خارجی بر اساس طب گیاهی چینی سنتی، که در آن داروهای میکرو چینی را می توان به ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق کلیه منطقه نفوذ است.

داروهای چینی می تواند تحول غیر طبیعی سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی به سلول های پوشش بر روی دیوار کیست متوقف شود. از این رو ، کیست افزایش در تعداد متوقف خواهد شد.

داروهای میکرو چینی می تواند سلول های پوشش بر روی دیوار کیست کشتن و را آنها ترشحی ability.Meanwhile از دست دادن ، این داروها می توانند نفوذپذیری عروق خونی کوچک در دیواره کیست را افزایش می دهد. مایع کیستیک بیشتر خواهد شد از cysts.As نتیجه برداشته شود، کیست های بزرگ منقبض خواهد شد.

مواد فعال دارو می تواند بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک می کند. نفرون سالم تعداد را افزایش می دهد. از این رو، عملکرد کلیوی خواهد شد افزایش یافته است.

میکرو چینی داروها Osmotherapy با کیست های متعدد بر روی کلیه به طور موثر درمان می PKD، در نتیجه توقف بیشتر کاهش عملکرد کلیه .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.