بیماری مزمن کلیه با کراتینین 4.7 : به چه معنی است

چهار شنبه 1 آبان 1392
ن : lafee

بیماری مزمن کلیه با کراتینین 4.7 : به چه معنی است

بیماری مزمن کلیه با کراتینین 4.7 : به چه معنی است
بیماری مزمن کلیه با کراتینین 4.7 : چه در سطح MeanCreatinine را یکی از مهم ترین استانداردهای اندازه گیری عملکرد کلیوی . و تنها اگر عملکرد کلیه قطره به نیمی از نرمال می تواند کراتینین افزایش یابد. کراتینین 4.7 است که کمی بالاتر از سطح نرمال است ، بسیاری از بیماران ممکن است سوال کنید : چه آن را با کراتینین 4.7 چیست ؟ و کدام مرحله است که آن را برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با کراتینین 4.7 ؟ در اینجا ما شما را پاسخ بگوید و به شما بگویم که چگونه به درمان آن است .

چه کراتینین 4.7 چیست؟

سطح کراتینین عمدتا در چه مقدار کراتینین دفع کلیه ها بستگی دارد. به طور طبیعی سطح کراتینین از یک فرد بزرگسال حدود 0.6 تا 1.2 میلی گرم / دسی لیتر است ، اما برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ، سطح کراتینین آنها ممکن است افزایش یابد زیرا عملکرد کلیه خود را آسیب دیده و کراتینین بیشتر خواهد شد به خون ترشح . کراتینین 4.7 معنی است که شما می توانید 75٪ از دست دادن کلیه نفرون و به طور جدی دچار اختلال عملکرد کلیه ، که شده است، شما ممکن است در مرحله CKD 4 می شود که نشان می دهد عملکرد کلیه خود را تا 25٪ کاهش می یابد . در این مرحله ، علائم و نشانه های بیماری کلیه ، برای مثال خون یا پروتئین در ادرار، تهوع و استفراغ ، ادم ، از دست دادن اشتها و به همین ترتیب ، در آن مشهود باشد. چه چیزی بیشتر، در صورت کنترل نشده ، آن را آسان به پایان مرحله بیماری کلیوی که در آن بیماران هیچ چاره ای جز دیالیز یا پیوند کلیه توسعه .

چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین برای بیماران CKD ؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، سطح کراتینین بالا در حساب عملکرد کلیوی آسیب دیده است. بنابراین ، ما برای اولین بار باید حفظ عملکرد کلیوی به منظور کاهش سطح کراتینین . و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که تا حد زیادی توسط کارشناسان کلیوی پیشنهاد برای درمان PKD . ایندستیابی به موفقیت در درمان بیماری مزمن کلیه است ، آن را برای اولین بار می تواند حذف عوامل التهابی در بدن است . مواد فعال از طب میکرو چینی می تواند برخی از مواد مانند ویتامین ها، عناصر کم مقدار، اسید های آلی ، اسید آمینه و به همین ترتیب برای کمک به کلیه ها برای تعمیر ارائه می کنند. و در این راه ، بیماری مزمن کلیوی می تواند به طور موثر درمان شود .

علاوه بر این، بیماران باید یک رژیم غذایی عادت خوب نگه دارید ، خوردن میوه ها و سبزیجات بیشتر ، ترک سیگار و الکل، و غیره تا زمانی که بیماران را درمان فعال و به موقع ، آنها را به یک زندگی عادی را ترک . و اگر شما با کراتینین 4.7 و یا برخی از بیماریهای دیگر کلیه مشکل ، لطفا با ما تماس بگیرید با پزشک آنلاین ما ، و ما آماده ایم به شما کمک کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی مزمن , کراتینین 4,7 , سطح کراتینین کمتر برای بیماران CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.