منحصر به فرد بیماری مزمن (CKD) درمان کلیه : درمان ایمنی بدن

دو شنبه 29 مهر 1392
ن : lafee

منحصر به فرد بیماری مزمن (CKD) درمان کلیه : درمان ایمنی بدن

منحصر به فرد بیماری مزمن (CKD) درمان کلیه : درمان ایمنی بدن
CKD است یک بیماری پیشرونده کلیه بیش از چند years.It است ، توسط نفریت گلومرولی ، فشار خون بالا ، دیابت و دیگر disorders.Complications ها ایجاد می شود می تواند به راحتی به توابع های کلیوی CKD.As کاهش می یابد نسبت داده ، ضایعات را نمی توان به راحتی برداشته شد ، آنها در حفظ بدن و ممکن است هر قسمت از body.We آسیب بهتر است یک درمان موثر برای محافظت از کلیه های ما و یا تاخیر نارسایی کلیوی . اگر نارسایی کلیه از کنترل خارج شده است ، ما فقط می توانید استفاده کنید پیوند و دیالیز را به یک زندگی دیالیز span.While و پیوند کلیه را بسیاری از مردم احساس وحشتناک و می خواهید برای پیدا کردن چیزی دیگری برای کمک به کنترل disease.Weروش موثر به نام ایمونوتراپی و ما باید بسیاری از cases.You موفق است می تواند ما را به تست های آزمایشگاهی خود را و به ما ارائه می دهیم advice.click حرفه ای اینجا ckdstage@hotmail.com است .

پزشکی مراقبت

پس از معاینه شما ، پزشکان به شما مقدار زیادی از pills.You هیچ چیزی در مورد it.The تنها چیزی که برای انجام شده است که آنها را در زمان را . بسیاری از آنها hormones.Hormones هستند کنترلعلائم CKD quickly.You می تواند یک نتیجه خوب در آزمایشگاه را دریافت . اما شما باید بدانید آن است که در واقع به علائم ناپدید می شوند و نارسایی کلیه را نگه می دارد رفتن غیره. دیگر شما را هورمون ، هورمون functions.Taking بدتر کلیه شما دارای هیچ چیز به تعمیر function.Even کلیه اگر ما هورمون در شرایط جدی نیاز است .

سلول های بنیادی چیست

ایمونوتراپی هیچ اثرات جانبی ندارد و توسعه بر اساس hormonotherapy.It به حل مشکل کلیوی از دیدگاه بنیادی .

با توجه به مطالعات بالینی ، 95 ٪ افراد باعث اختلال سیستم ایمنی بدن بیماری مزمن کلیه . سیستم ایمنی بدن با این نسخهها کار abnormal.antigen با حمله به بدن و آنتی بادی produced.They به تشکیل کمپلکس ایمنی و موفق به ترک بدن به موقع به علت بیماری کلیوی . پیچیده ایمنی نگه می دارد در خون و گردش با بدن ، چه چیزی بیشتر ، ممکن است آن را systems.When دیگر آنها را به کلیه تاثیر می گذارد ، گلومرول ها واکنش نشان می دهند به آنها و تبدیل بیماری های inflamed.Kidney ایجاد می شود .

اولین مرحله از ایمونوتراپی است به استفاده از هورمون به جلوگیری از هدف inflammation.The به است برای جلوگیری از آسیب کلیوی ، سپس داروهای چینی ها برای تنظیم سیستم ایمنی بدن و در پاکسازی complexes.Most ایمنی مهم ، داروهای چینی نیز باید تابعی از تعمیر عملکرد کلیه طب چینی دارای قدرت سحر و جادو و یک history.We طولانی بسیاری از موارد موفق به اثبات اثربخشی آن . شما می توانید با ما تماس ckdstage@hotmail.com.and در مورد ایمونوتراپی با آنها صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی مزمن , بیماری مزمن کلیه , درمان CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.