آخرین درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

چهار شنبه 24 مهر 1392
ن : lafee

آخرین درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

آخرین درمان برای مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

درمان با سلول های بنیادی برای درمان مرحله 5 نارسایی کلیه است. این می تواند کمک به بیماران dialysis.How می کند سلولهای بنیادی کار درمان در درمان مرحله 5 نارسایی کلیه جلوگیری از ؟

مرحله 5 نارسایی کلیه

کلیه ها از پنج نوع از cells.These ذاتی کلیه پنج نوع از سلول ها می توانند با هم کار کنند به حفظ عملکرد کلیوی طبیعی تشکیل شده است. با این حال ، در مرحله 5 نارسایی کلیه ، سلول های ذاتی کلیه ها دچار اختلال و حتی necrotic.As نتیجه ، کلیه ها به درستی کار نمی کنند ، در نتیجه سطح بالایی از سموم و مواد زائد در blood.Dialysis درمان شایع ترین مورد استفاده برای مرحله 5 نارسایی کلیه است ، اما از آن است که درمانی برای این بیماری نه در همه . هدف از درمان سلول های بنیادی در بهبود عملکرد کلیه در درمان مرحله 5 نارسایی کلیه است. خوانده شده و به دانم چگونه درمان سلول های بنیادی در درمان نارسایی کلیه مرحله 5 کار می کند .

درمان سلول های بنیادی برای مرحله 5 نارسایی کلیه

سلول های بنیادی یک نوع از cells.They نابالغ و تمایز تابع بالقوه بازسازی انواع بافت ها و اندام های بدن . بنابراین، سلول های بنیادی نیز به عنوان سلولهای جهانی در منطقه پزشکی شناخته شده است. درمان سلول های بنیادی کار می کند در روش های زیر را جهت درمان نارسایی کلیه است.

سلولهای بنیادی دارای توانایی قوی از گسترش سلاح های هسته ای و چند جهت differentiation.Based شده در توانایی منحصر به فرد از خانگی ، آنها می توانند به سلول های ذاتی کلیه جدید افتراق cells.In بیمار به جای این روش ، کلیه بیمار تعمیر شود .

از طریق تعاملات بین سلولی و عوامل سلول های تولید ، می تواند از گسترش سلاح های هسته ای و واکنش ایمنی از cells.Hence T را مهار ، می توانید سیستم ایمنی بدن بازسازی و کمک به بدن در بهبود عملکرد سیستم ایمنی طبیعی .

اگر سلول های ذاتی اختلال را می توان با سلول های جدید جایگزین ، ساختار کلیه خواهد بنابراین restored.If است ، عملکرد کلیوی خواهد شد در مرحله 5 نارسایی کلیه قابل ملاحظه ای بهبود یافته و هیچ دیالیز لازم خواهد شد .

در چین، درمان سلول های بنیادی برای درمان انواع بیماری های مقاوم به درمان در کلینیک مورد استفاده قرار گرفته است. اگر شما در این درمان علاقه مند هستند ، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com برای کسب اطلاعات بیشتر ایمیل .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مزمن کلیه مرحله شکست 5,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.