آیا می توانم نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار 3.5 قابل درمان

چهار شنبه 24 مهر 1392
ن : lafee

آیا می توانم نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار 3.5 قابل درمان

آیا می توانم نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار 3.5 قابل درمان

IgA نفروپاتی یک اختلال ایمنی دارو با سپرده از ایمونوگلوبولین A در عملکرد کلیه area.As مزانژال بدتر ، میزبان علائم appear.Protein در ادرار نشانه بسیار جدی اختلال در کلیه غلظت IgA nephropathy.Can IgA نفروپاتی با پروتئین در است ادرار 3.5 درمان می شود ؟

نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار 3.5

غلظت IgA است نوع antibodies.When را خارج از مواد مضر به بدن حمله ، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی تولید به شکست در برابر آنها . با این حال ، در نفروپاتی IgA، سیستم ایمنی بدن نتواند به درستی کار نکند ، در نتیجه غلظت IgA اضافی در گردش خون blood.With ، غلظت IgA را به کلیه ها و سپرده در area.To مزانژال جریان به از بین بردنرسوب IgA در آن از کلیه ها ،التهاب آغاز خواهد شد توسط kidneys.If التهاب را نمی توان سرکوب کرد ، آن را بافت کلیه را مختل و باعث می شود آنها را برای تبدیل شدن به زخمی .

به طور کلی، IgA نفروپاتی باعث می شود هیچ پروتئین در urine.However ، در برخی موارد، سندرم نفروتیک می تواند رخ دهد ، و در نتیجه سنگین پروتئین در ادرار . پروتئین در ادرار 3.5 با پیش آگهی بسیار بد این بیماری در ارتباط است.

آیا می توانم نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار 3.5 درمان می شود؟

تا به حال بوده است هیچدرمانی برای غلظت IgA nephropathy.However ، وجود دارد ، اگر درمان تهاجمی است به تصویب رسید، عملکرد کلیوی خواهد بود improved.If بنابراین، بیماران قادر خواهند بود به یک زندگی عادی مانند جمعیت عمومی است .

ایمونوتراپی درمان توصیه شده برای افراد مبتلا به غلظت IgA nephropathy.It به شش فرایند درمان تشکیل شده و می تواند در راه های زیر به درمان نفروپاتی IgA عمل ​​است.

سرکوب پاسخ التهابی

این می تواند پاسخ التهابی در کلیه در way.If سریع است را سرکوب این کار ، آن می تواند ایمنی بدن آسیب بیشتر به کلیه ها و کاهش عملکرد کلیه را متوقف کند. در همین حال ، آن می تواند رها از عوامل التهابی در بدن متوقف شود.

تنزل ذخایر ایمنی در کلیه

های بنیادی می تواند سپرده های ایمنی را در کلیه ها کاهش و آنها را در blood.The سپرده ایمنی محلول حل خواهد شد و سپس از بدن از طریق جریان خون برداشته .

بهبود عملکرد کلیوی

های بنیادی می تواند کمک به بدن بازیابی سیستم خود شفا است برای بازگرداندن اختلال structure.Hence کلیه ، عملکرد کلیه را افزایش یافته است.

میکرو چینی Osmotherapy داروها ، می تواند نفروپاتی IgA با پروتئین در ادرار 3.5 از علل آن را درمان کنند. بنابراین ، این بیماری خواهد شد به طور کامل و بدون عود و پیشرفت بیشتر کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان غلظت IgA نفروپاتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.