چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیوی GFR 48

چهار شنبه 24 مهر 1392
ن : lafee

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیوی GFR 48

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیوی GFR 48

Q :

من یک آزمایش که نشان داد که ، GFR من بود در 48 که به من گفته شد که عملکرد کلیه است که در 48٪ قرار گرفتند . برای کمک به بهبود عملکرد کلیوی چه کاری می توانم انجام دهم ؟

:

بدانید که چگونه برای بهبود عملکرد کلیوی ، شما ابتدا نیاز به یک درک کلی از وضعیت خود را و می دانم که چگونه کلیه خود را شکست .

GFR اندازه گیری چقدر خون توسط گلومرول فیلتر شده است هر minute.Itشاخص مهمی در انعکاس چگونه به خوبی کلیه های شما functioning.According از GFR است ، بیماری مزمن کلیوی (CKD) را می توان به 5 خود را در GFR 48، شما تقسیم stages.Based در مرحله 3 با GFR بین 30 ~ 59 CKD .

علل کاهش عملکرد کلیوی و GFR 48 چه کسانی هستند؟ نفرون واحد عملکردی در شرایط kidneys.In راست ، آنها می توانند فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از بدن . در همین حال، مواد مفید در بدن حفظ شود. با این حال ، انواع شرایط و بیماری می تواند نفرون ها در نفرون ها way.When منفی دچار اختلال تاثیر می گذارد ، کلیه ها نمی خواهد عمل به اندازه کافی ، در نتیجه در کاهش عملکرد کلیوی و GFR .

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه با GFR 48 ؟

برای بهبود کاهش عملکرد کلیوی و GFR ، گام اول درمان است که به کنترل شرایط و بیماری های impairment.If کلیه شما هیچ نظری ندارم در مورد شرایط و بیماری های مشکل کلیه خود را ، شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای پیشنهادات و انتقادات پزشکی مشورت کنید.

با این حال ، برای بهبود عملکرد کلیه و GFR اساسا ، درمان زمینه ای است برای بازگرداندن از نفرون اختلال و افزایش تعداد سالم nephrons.Micro چینی داروها Osmotherapy درمان توصیه شده برای patients.This یک درمان گیاهی و عاری از عوارض جانبی در body.This درمان می توانید از سیستم خود شفا از بدن به بازسازی بافت های اختلال کلیه فعال ، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه و GFR قابل ملاحظه ای است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تجزیه و تحلیل بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.