چگونه برای جلوگیری از خونریزی کیست در PKD

چهار شنبه 24 مهر 1392
ن : lafee

چگونه برای جلوگیری از خونریزی کیست در PKD

چگونه برای جلوگیری از خونریزی کیست در PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال کلیه با کیست های متعدد در خونریزی kidneys.Cyst را می تواند در برخی موارد PKD.How به نظر می رسد برای جلوگیری از خونریزی کیست در PKD ؟

علل خونریزی کیست در PKD

PKD است در ژنتیکی کیست disorder.The کلیه را از تحول لوله سن cells.With اپیتلیال کلیه ، کیست هم در اندازه و number.As و افزایش مایع بیشتر و کیستیک بیشتر در کیست های تولید ، فشار در کیست مداوم افزایش خواهد یافت علاوه بر این، بیشتر و بیشتر کیست در کلیه ها، که می تواند فشار در cavity.In شکم این وضعیت را بالا بردن رشد ، کیست کاملا مستعد ابتلا به پارگی .

همانطور که در بسیاری از عروق خونی کوچک بر روی دیوار کیست کلیه ، هنگامی که از کیستهای پارگی ، خونریزی کیست خونریزی کیست occur.When رخ می دهد وجود دارد، خون در ادرار ظاهر خواهد شد ، و در نتیجه هماچوری . علاوه بر این، بیماران PKD با کیست خونریزی نیز ممکن است تجربه درد، عفونت کیست و غیره .

چگونه برای جلوگیری از خونریزی کیست در PKD ؟

برای جلوگیری از خونریزی کیست در PKD ، بسیاری از درمان است برای جلوگیری از کیست از افزایش هم در تعداد و اندازه است . میکرو چینی Osmotherapy داروها ، درمان توصیه شده برای PKD است و آن را در راه های زیر کار می کند .

در مرحله اول ، می تواند تحول سلولهای اپیتلیال توبولار کلیوی را به سلول های اپیتلیال در wall.Hence کیست متوقف ، می تواند کیست را از افزایش در تعداد متوقف شود.

ثانیا، میکرو چینی Osmotherapy داروها می تواند سلول های اپی تلیال بر روی دیوار کیست کشتن برای متوقف کردن آنها از ترشح fluid.In کیستیک در این راه ، کیست افزایش در اندازه متوقف خواهد شد.

ثالثا، داروهای موثر می تواند نفوذپذیری دیواره کیست بهبود به افزایش دفع مایع از wall.If کیست کیست می تواند کوچک ، آنها را از پارگی آن جلوگیری کرد.

پس در درمان میکرو چینی Osmotherapy داروها ، ، بیماران یک کلینیک improvement.In قابل توجه ، درد پشت و احساس نفخ خواهد بود کیست reduces.Bleeding relieved.High فشار خون کارکرد کلیه relapse.The از کاهش متوقف خواهد شد به طور کامل در PKD .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.