آیا امید به زندگی از 15 درصد عملکرد کلیه با CKD

چهار شنبه 24 مهر 1392
ن : lafee

آیا امید به زندگی از 15 درصد عملکرد کلیه با CKD

آیا امید به زندگی از 15 درصد عملکرد کلیه با CKD
آیا امید به زندگی از 15 ٪ عملکرد کلیه با CKDHave است شما متوجه شدم که شما را به هر زمان که تهدید کننده زندگی پایان مرحله بیماری کلیوی را وارد کنید در صورتی که عملکرد کلیه شما 1 درصد کمتر است ؟ این دوره بحرانی را برای شما به افزایش امید به زندگی 15 درصد عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه تا حد امکان است .

اول از همه، آن را شایان ذکر است که شما در معرض خطر بزرگ با وضعیت فعلی ، که یک گام فراتر از پیشرفته ترین بیماری مزمن کلیه با کاهش شدید GFR کمتر از 15 درصد ، که به عنوان آسیب های سیستمیک با علائم مختلف و عوارض ناشی از بافت های مختلف و ارگان های رفتار است . با این حال، بیماران تحت این شرایط هنوز هم به خوبی می تواند با درمان به موقع و موثر ، که ، در غیر این صورت غیر قابل چشم پوشی خواهد شد امید به زندگی از 15 درصد عملکرد کلیه را کوتاه کنترل می باشد.

در واقع ، آن است که قادر به این نتیجه دقیقا همان چیزی است که امید به زندگی از 15 درصد عملکرد کلیه است ، که ممکن است توسط عوامل متعددی از قبیل علل بیماری ، مناطق و درجه تحت تاثیر قرار . در همین حال ، درمان، مراقبت های بهداشتی روزانه و مرحله روانی مناسب نیز نقش داشته باشند. آنچه شما باید انجام دهد این است که به دریافت تشخیص و درمان کافی و کارآمد ، در نتیجه کم کردن سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر CKD .

در مقایسه با بسیاری از داروها با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک که اعمال شده به سهولت ویژگی های بالینی سرسری و به طور موقت در حالی که جمعی از عوارض جانبی درمان های طبیعی استفاده می شود برای تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از ریشه علل بدون آسیب ثانویه ، در نتیجه حفظ و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به طور کامل به طوری که به طولانی تر طول عمر عملکرد کلیه 15٪ با بیماری مزمن کلیه اساسا .

درمان آلودگی خون درمان طبیعی مطلوب است آن ، که نقش مهمی در از بین بردن استاز خون مانند زباله ، سموم و متابولیت دیگر از بدن از طریق تصفیه خون ، تهیه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ جبرانی پرفیوژن کلیوی و بیداری ایفا می کند توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، پس از دوره نقاهت و نوسازی نفرون آسیب دیده به طور طبیعی به منظور افزایش امید به زندگی 15 درصد از عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه .

چگونه به مقابله با امید به زندگی 15 درصد از عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه ؟ محتوای بالا است بیش از حد خشن را برای شما به دانستن تمام اطلاعات . محتوای بیشتر شخصی لطفا پیام زیر را ترک و یا صحبت کردن با خدمات آنلاین ما به صورت رایگان .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD مرحله 4 , CKD , امید به زندگی از عملکرد کلیه مبتال به بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.