درمان نارسایی کلیه با ارومیه

دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

درمان نارسایی کلیه با ارومیه

درمان نارسایی کلیه با ارومیه

نارسایی کلیه یک بیماری است که در آن از کلیه ها به درستی کار نمی باشد. ارومیه یکی از عوارض جدی failure.So کلیه آنچه که برای درمان نارسایی کلیه با اورمی است ؟

نارسایی کلیه با اورمی

کلیه ها یک جفت اندام های دفعی مهم در بدن است . با این حال ، زمانی که کلیه ها عملکرد خوب نیست، اوره و سایر مواد زائد خواهد در مواد body.These ساخت می تواند تبدیل به بدن سمی در صورتی که رسیدن levels.Uremia بالا می تواند تقریبا تمام قسمت های بدن از جمله تاثیر می گذارد :

* تهوع، استفراغ و بی اشتهایی

* تنگی نفس به دلیل مایع در ریه

* ضربان نامنظم قلب، پریکاردیت و دیگر مشکلات قلبی

* مشکلات روانی از قبیل گیجی ، کما ، تشنج و غیره

آن علائم اورمی می تواند پیش آگهی از نارسایی کلیه قابل توجهی بدتر و پیشبرد شروع Dialysis.How را برای درمان نارسایی کلیه با اورمی ؟

درمان نارسایی کلیه با اورمی

برای اورمی در نارسایی کلیه ، داروهای مختلف تجویز می شوند برای کنترل symptoms.You می تواند به kidneycares@hotmail.com ایمیل دریافت پیشنهادات پزشکی حرفه ای تر .

با این حال ، داروها به تنهایی به اندازه کافی برای درمان نارسایی کلیه با اورمی . همانطور کهنتایج شرایط از آسیب جدی کلیوی و ساختمان بالا از سموم و مواد زائد در بدن .

برای درمان نارسایی کلیه با اورمی به طور کامل و اساسا ، بیماران باید درمان برای روشن شدن خون و ترمیم بافت های کلیوی اختلال داشته باشد.

درمان ترکیبی تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy داروها ، درمان توصیه می شود برای افرادی که مبتلا به نارسایی کلیه با اورمی است.

تصفیه خون می تواند خون به طور کامل از بین بردن تمام مواد زائد و سموم از body.Therefore پاک ، از آن می توانید یک محیط داخلی مناسب برای تعمیر بافت کلیه اختلال ایجاد کنید.

میکرو چینی Osmotherapy داروها می تواند کمک به سیستم بدن خود بهبود بازیابی به بازسازی بافت های اختلال کلیه . در این راه، عملکرد کلیه را به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. اگر چنین است، نارسایی کلیه با اورمی خواهد شد اساسا کنترل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.