درمان طبیعی برای بیماران دیابتی در دیالیز

دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای بیماران دیابتی در دیالیز

درمان طبیعی برای بیماران دیابتی در دیالیز

دیابت یک بیماری بسیار پیچیده ای است که می تواند شامل ارگان های مختلف و سیستم ها، که در آن کلیه ها بسیار آسیب پذیر است. هنگامی که کلیه ها قادر به کار ، دیالیز خواهد بود prescribed.However ، دیالیز می تواند رنج های بسیاری برای patients.Is یک درمان طبیعی برای بیماران دیابتی در دیالیز وجود دارد به ارمغان بیاورد ؟

چگونه کلیه ها در دیابت دچار اختلال می شوند؟

می دانم که اگر یک درمان طبیعی برای بیماران دیابتی در دیالیز وجود دارد ، بیماران ابتدا باید بدانید چگونه کلیه ها در عروق خونی کوچک Diabetes.The در با حفره های خاص اندازه شکست و قادر به فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از body.Meanwhile ، مواد مفید شود در body.However حفظ ، اگر قند خون بالا نگه می دارد ، آن را باعث استرس اضافی در عروق خونی کوچک . با گذشت زمان، عروق خونی تبدیل خواهد شد فرسوده . اگر چنین است، کلیه ها در نهایت با شکست مواجه خواهد شد.

دیالیز برای بیماران دیابتی

دیالیز می تواند خون را با از بین بردنضایعات جزئی از بدن پاک . پس از دیالیز آغاز شده است ، ناراحتی خواهد شد مانند تهوع، استفراغ برطرف ، تورم etc.If بیماران را می توان به آن عادت کرده اند، آنها هنوز هم می تواند زندگی یک زندگی انجام شده است . با این حال، بیماران هنوز به رنج می برند بسیاری از ناراحتی . چه بدتر ،متوسط ​​طول عمر بیماران دیالیزی فقط بین 5 ~ 6 سال است.

درمان طبیعی برای بیماران دیابتی در دیالیز

متاسفانه ، هیچ درمانی برای بیماران دیابتی در دیالیز وجود دارد . با این حال ، اگر درمان تهاجمی به تصویب رسید ، بیماران هنوز هم شانس زیادی برای خلاص شدن از دیالیز .

برای کمک به بیماران دیالیزی خلاص شدن از شر دیالیز ، دو هدف درمان باید attained.One است برای فیلتر کردن مواد زائد و سموم از body.Another یکی است به منظور ارتقاء عملکرد کلیوی و بهبود قابلیت دفعی : درمان ترکیبی kidneys.The تصفیه خون و میکرو - چینی داروها Osmotherapy یک گزینه درمانی برای بیماران دیابتی در dialysis.These دو روش با یکدیگر می توانید کار به بهبود عملکرد کلیه و کمک به بیماران مبتلا به خلاص شدن از شر دیالیز است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.