درمان آیورودا در پایان مرحله بیماری کلیوی ( ESRD )

دو شنبه 22 مهر 1392
ن : lafee

درمان آیورودا در پایان مرحله بیماری کلیوی ( ESRD )

درمان آیورودا در پایان مرحله بیماری کلیوی ( ESRD )

درمان آیورودا در پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) آخرین مرحله از بیماری مزمن کلیوی ( CKD) است. در این مرحله ، درمان بسیار محدود است، که در آن درمان آیورودا یکی از گزینه های درمان است .

درمان آیورودا

درمان آیورودا یکی از درمان قدیمی و هزاران سال پیش در India.It است به طور کامل جامع و پیروان در تلاش برای ایجاد هماهنگی بین بدن، ذهن و روح و روان ، حفظ این تعادل مانع از بیماری و درمانبیماری ها .

درمان آیورودا برای ESRD ،

درمان آیورودا می تواند توازن بدن را برای از بین بردن علائم و نشانه های ESRD.However ، برخی از محصولات برای ESRD به طور عمده شامل گیاهان ، مواد معدنی، و یا فلزات که ممکن است kidneys.Therefore مضر بازیابی ، بیماران هرگز نباید استفاده از هر گونه محصولات در درمان آیورودا بدون به مشاوره با practitioner.Or حرفه ای شما می توانید با پزشک آنلاین ما برای پیشنهادات و انتقادات پزشکی چت .

درمان جایگزین برای ESRD از درمان آیورودا

به عنوان درمان آیورودا نمی تواند درمان ESRD و جلوگیری از شروع دیالیز ، یک درمان جایگزین برای بیماران داروها میکرو چینی توصیه می شود درمان Osmotherapy.This در روش های زیر برای درمان ESRD کار می کند .

از بین بردن مواد زائد از خون

osmotherapy می تواند رگ های خونی را گشاد و بهبود جریان خون از طریق خون kidneys.More است به کلیه ها عرضه خواهد شد ، بیشتر مواد زائد از سطوح body.The کراتینین ، BUN حذف کاهش خواهد شد.

تسکین عوارض ناشی از ESRD

عوارض علل مرگ و میر قابل توجهی از بیماران مبتلا به ESRD.Many ممکن است عوارض می میرند قبل از کلیه ها شکست . میکرو چینی داروها Osmotherapy می تواند عوارض را کاهش دهد برای بهبود وضعیت بیماری به طور کلی .

بهبود عملکرد کلیوی

مهمترین اثر درمانی از میکرو چینی Osmotherapy داروها ، این است که می تواند سیستم خود شفا در بدن فعال برای تحریک خود بازسازی بافت های اختلال کلیه . به این ترتیب، عملکرد کلیه بیمار خواهد شد improved.So بیماران مبتلا به ESRD هر گونه درمان های جایگزین از جمله پیوند کلیه و دیالیز نیاز ندارد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مزمن کلیه مرحله شکست 5,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.